ראש הישיבה: אם הרב שך היה חי היום הוא היה מרעיש עולמות

בכניסה לקלפי אמר ראש הישיבה הגאון רבי מאיר צבי ברגמן מזקני חברי מועצת גדולי התורה לח"כ יעקב אשר שמי שבאמת ישים את הפתקא הנכונה ג' הקב"ה יתן לו נחת מהילדים ופרנסה ברווח עוד אמר ראש הישיבה כי ההצבעה היא הכרזה כי ה' הוא האלוקים. צפו 

משה ויסברג | חרדים 1.11.2022 | 19:03

הגרצ"צ ברגמן מצביע היום בקלפי | צילום: שוקי לרר

בעת שיצא ראש הישיבה הגאון רבי מאיר צבי ברגמן מזקני חברי מועצת גדולי התורה אל הקלפי המתין לראש הישיבה בכניסה לקלפי, חה"כ יעקב אשר. ראש הישיבה אמר לו "שמעתי שאתה עושה דברים טובים, תמשיך לעשות דברים טובים".

ראש הישיבה הוסיף ואמר "אמרו היום (ותן טל ומטר), הקב"ה הראה לנו שהיום שהתחילו להגיד 'ותן טל ומטר' מיד ירד גשם, אנחנו יכולים להיוושע היום".

הקב"ה יעזור שמי שבאמת ישים את הפתקא הנכונה ג', הקב"ה יתן לו נחת מהילדים, ויזכה לבנים בנים עוסקים בתורה ובמצוות ופרנסה ברווח ויזכה תמיד לבשר בשורות טובות. ושהקב"ה ירחם עלינו".

 

"מו"ח זצוק"ל, היה ירא וחרד ביום הבחירות, והרבה לא יודעים הוא היה צם באותו יום. הוא לא רצה שיידעו מזה"...

בעת ההצבעה אמר ראש הישיבה "ה' יעזור שנזכה לקדש שם שמים".

במהלך היום אמר ראש הישיבה לאלו שיש בפיהם טענות על הנציגים, כי "ההצבעה אינה בשביל הנציגים, אלא רק להכריז כי 'חבר אני לכל אשר יראוך',  הנציגים צריכים לתת דין וחשבון אך ורק לגדולי ישראל, והציבור מצביע אך ורק כי על ידי כך הוא מכריז שיש מחנה גדול שמכריז שה' הוא אלוקים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום