כך הגיב יאיר לפיד להפסד המסתמן בבחירות

ראש הממשלה יאיר לפיד נאם בפני פעילי "יש עתיד", השרים וחברי הכנסת: "הבאנו מספר מנדטים חסר תקדים, הלילה הזה יימשך יומיים. שום דבר לא נסגר עד שלא תיספר המעטפה האחרונה''|שר הביטחון בני גנץ: ''לילה ארוך וימים ארוכים לפנינו. אנחנו נמתין לתוצאות האמת

קובי ברקת | פוליטי 2.11.2022 | 02:23

יאיר לפיד | צילום: תומר נויברג, פלאש 90

לאחר פרסום תוצאות המדגמים ולפיהן, לגוש המרכז-שמאל-ערבים אין רוב להקמת ממשלה, נאם הלילה (שלישי) ראש הממשלה יאיר לפיד, בפני פעילי "יש עתיד", השרים וחברי הכנסת במטה המפלגה בגני התערוכה בתל אביב, והתייחס לפרסום תוצאות המדגמים בהן נקבע כי מפלגתו - 'יש עתיד' זוכה לפי המדגמים ב-22 עד 24 מנדטים.

"עד שלא תספר המעטפה האחרונה שום דבר לא נגמר או נסגר" הצהיר לפיד, "מיליון אזרחים צעדו לקלפי ואמרו שהם מאמינים בעתיד ובכוחו של השינוי" אמר.

רה"מ לפיד המשיך, הודה למצביעים - ועקץ את הגוש הנגדי: "מיליון אזרחים צעדו לקלפי ואמרו שהם מאמינים בעתיד ובכוחו של השינוי. הם רוצים פוליטיקה שלא מבוססת על שנאה והסתה. הם רוצים לדעת שהממשלה שלהם לא מייצגת סקטור או מגזר, אלא ערכים דמוקרטיים וליברליים של חופש ושוויון. את מה שהתחלנו צריך להמשיך - בשנה וחצי הייתה ממשלה של אנשים הגונים וישרים שעבדו קשה".

בני גנץ הלילה. צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90.

מוקדם יותר, גם שר הביטחון ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, נאם במטה מפלגתו בתל אביב. גנץ הודה לפעילים, לשרים ולחברי הכנסת של מפלגתו ולשותפיו, שר המשפטים גדעון סער וגדי איזנקוט: "לגדעון עם הניסיון והידע, אני יודע שהשותפות שלנו תמשיך. לגדי, שהתכונן מבחוץ וידע מה המחיר הכבד של הפוליטיקה, ובכל זאת הצטרף. 

גנץ כאמור, הודיע כי ימשיך לשתף פעולה עם שותפו גדעון סער - ואמר כי ימתין לתוצאות האמת: "אני מאמין במטרות שלנו, אני שלם עם הדרך ושלם עם זה שעשינו עם כל מה שניתן כדי להגיע לאיחודים".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום