השר שמפלגתו הפסידה השווה לנאצים: "נמצא ביום אֵבֶל"

שרי מרצ איבדו את זה הלילה באולפני החדשות כשגילו כי מפלגתם נאבקת כדי לשרוד בכנסת הבאה. האחד השווה את סמוטריץ ובן גביר לניאו נאצים ואילו השני איבד עשתונות ודפק על שולחן הזכוכית באולפן וכמעט שבר אותו | צפו בתיעודים

קובי עוזיאלי | פוליטי 2.11.2022 | 07:09

ניצן הורוביץ/עיסאווי פריג' | צילום: יונתן זינדל/אוליביה פיטוסי, פלאש 90

אווירת נכאים במפלגת 'מרצ' שחרתה על דגלה את הסלנג "השמאל של ישראל". נכון לשעה זו המפלגה מתנדנדת מעל ומתחת לאחוז החסימה עם אופציה שלא לעבור על חודם של מאות קולות בודדים.

אמש נשלחו אל האולפנים שני שרי המפלגה שממילא לא יראו את הכנסת הבאה מבפנים. גם לא באופוזיציה והללו לא הצליחו להסתיר את הזעם והתסכול על המכה הקשה שספגו בקלפיות.

השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג', התייחס לתוצאות המדגמים ולתוצאות האמת הראשונות ואמר הלילה (רביעי) בראיון ל'חדשות 12': "אני ", אני כאזרח ערבי. אני אומר שהימין הקיצוני עולה בהונגריה, הניאו נאצים מעלים את הראש. שמפלגה שמקבלת 14 מנדטים על שנאת ערבים אני חרד, ועצוב שזה על חשבון שנאת ערבים".

השר פריג' המשיך ותקף בלהט: "אני רואה 14 מנדטים. לא אני גידלתי את בן גביר, הוא גדל בקרבכם. הלכנו לתהום. הדבר השני מרצ. בערב כזה צריך לדמיין שאין מפלגת שמאל, אני לא מאמין שהיא לא תהיה בכנסת". יצוין כי פריג' לא התמודד בבחירות הללו מאחר והודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים.

גם שר הבריאות ניצן הורוביץ שעמד בראשות 'מרצ' והתדרדר בפריימריז למקום 7 נשלח לאולפן 'חדשות 13' ובקול צרוד הביע את כאבו וזעמו על ניצחון הימין ובייחוד של סמוטריץ' ובן גביר, כשהשלב מסוים איבד עשתונות ודפק על השולחן בזעם כשח"כ דוד אמסלם מ'הליכוד' שישב לצידו טען כי הוא משקר. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום