חגיגת יום ההולדת בוטלה: "אחד המוזמנים נרצח"

משפחתו של אריה שצ'ופק, בן ה-16 שנרצח בפיגוע בכניסה לירושלים, תכננה לחגוג הערב יום הולדת לאחד מבני המשפחה, אך נאלצה לבטל את ההזמנה לבית הקפה בבירה לאחר האירוע הקשה. אחת מקרובות המשפחה של שצ'ופק אמרה לאנשי בית הקפה: "תכננו לבוא לחגוג יום הולדת, אחד המוזמנים נרצח ואנחנו נאלצים לבטל"

ישראל לפקוביץ | חרבות ברזל 23.11.2022 | 20:39

זירת הפיגוע | צילום: דוברות המשטרה

משפחתו של הצעיר החרדי אריה שצ'ופק, בן ה-16 שנרצח היום בפיגוע בכניסה לירושלים, תכננה חגיגת יום הולדת לאחד מבני המשפחה, אך נאלצה לבטל את ההזמנה לבית הקפה לאחר הפיגוע הקשה שחוותה. אחת מקרובות המשפחה של שצ'ופק אמרה לאנשי בית הקפה: "תכננו לבוא לחגוג יום הולדת, אחד המוזמנים נרצח ואנחנו נאלצים לבטל", כך דיווח גלעד כהן באתר Ynet.

לאחר הפיגועים הקשים מורי הדרך בבירה מדווחים על ביטולים של חודשים קדימה ומקווים לא לחזור לתקופה שבה אזרחים מפחדים להגיע לירושלים. דורית גרייבר, מורת דרך אמרה ל-Ynet כי היא מוטרדת מאוד מהמצב. "יש ביטולים לא רק ליום או ליומיים קדימה, אלא אפילו חודש קדימה. לאנשים אין אורך רוח לחכות ולראות לאן זה מתפתח, הם פשוט מבטלים וזה יוצר פגיעה לחודשים קדימה", אמרה גרייבר.

לדבריה, "החזקים שורדים, אין תמיכה ואין לנו שום דרך לדעת מתי זה ייגמר. זאת לא מדינה עם משרד תיירות, יש פה שר ואנחנו לא שומעים ממנו כלום. התחושה היא שאין ניהול בתחום הזה".

כזכור בפיגוע הכפול בירושלים נרצח אריה שצ'ופק ונפצעו עוד 26 בני אדם, בהם גבר בשנות ה-40 לחייו, שנפצע אנוש ועדיין נמצא בסכנת חיים ושניים נוספים באורח קשה, המטענים שהתפוצצו היו מטעני רסס עם מנגנון דומה, שהופעלו מרחוק.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום