בקנדה מגנים את הפיגוע: "אנחנו שבורי לב"

ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו ופוליטיקאים קנדיים אחרים הביעו זעזוע מפיגועי הטרור היום בירושלים, תוך שהם מנחמים את משפחתו של הקורבן. הנרצח היה אזרח קנדי, התגורר בירושלים ולמד בישיבה במושב בית מאיר הסמוך

יענקי פרבר | חרבות ברזל 23.11.2022 | 21:46

אריה שצ'ופק הי"ד | צילום: באדיבות המצלם

ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו מגיב בחשבון הטוויטר שלו לפיגוע בירושלים בו נרצח צעיר חרדי, אזרח קנדה, אריה שצ'ופק הי"ד בן ה-15.5: "עצוב לגלות על מותו של צעיר קנדי ​​בפיגוע בירושלים, אני שולח למשפחתו ולחבריו את תנחומיי העמוקים, אני גם חושב על אלה שנפצעו, קנדה מגנה את האלימות הזו בצורה החריפה ביותר".

ראש הממשלה טרודו ופוליטיקאים קנדיים אחרים הביעו זעזוע מהפיגועים, תוך שהם מנחמים את משפחתו של הקורבן. ליסה סטדלבאואר, שגרירת קנדה בישראל, אמרה כי "המנוח היה קנדי צעיר, אנחנו שבורי לב לאשר שצעיר קנדי ​​איבד את חייו במתקפת הטרור המגונה הבוקר בירושלים", כתבה סטדלבאואר בטוויטר. "תנחומינו הכנים למשפחתו ולחבריו, ולפצועים נוספים בפיגוע הזה. קנדה ממשיכה לגנות את כל צורות הטרור".

אחד התושבים החרדים סיפר ל-BBC כי הוא התעורר כשהבניין שלו רעד. רבים מהממתינים לאוטובוסים היו מהאזור. שרת החוץ, מלאני ג'ולי, כינתה את הפיצוצים "פיגוע טרור מתועב" בציוץ, והוסיפה כי קנדה "עומדת לצד ישראל".

"קנדה מגנה בחריפות את מתקפת הטרור המתועבת בירושלים שגבתה את חייו של צעיר קנדי ​​ופצעה רבים אחרים" כתבה. "לבי עם משפחתם של הקורבנות, החברים, הקהילות היהודיות ואלו שנפגעו מהתקיפה הטרגית הזו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום