רכבי השכרה של השירות החשאי עלו בלהבות

רכבי השירות החשאי השכורים של הנשיא ג'ו ביידן עלו באש במגרש חניה ביום שני, יום אחד בלבד לאחר שעזב את חופשתו בננטקט - מסצ'וסטס. כבאים כיבו את האש, ומהרכבים נשארו בעיקר שרידים, חמשת הרכבים כללו מספר סוגים וג'יפ אחד

יענקי פרבר | חדשות בעולם 30.11.2022 | 07:48

הרכבים השרופים | צילום: @ACKCurrent

הנשיא ביידן בילה את חג ההודיה באי ננטקט במסצ'וסטס עם משפחתו בשבוע שעבר. השירות החשאי שכר חמישה כלי רכב כדי לקחת את הנשיא ומשפחתו המורחבת, וכל החמישה עלו באש במגרש החניה. כבאים כיבו את האש, ומהרכבים נשארו בעיקר שרידים.

חמשת הרכבים כללו מספר סוגים וג'יפ אחד. כלי הרכב חנו בנמל התעופה של ננטקט ולפי הדיווחים השריפה התפשטה למרחק של כמה מטרים בלבד, עדיין לא ידוע מה גרם לשריפה.

"בערך בשעה 5:22 לפנות בוקר יום שני צוות משמרת של נמל התעופה הבחין בשריפה באזור המכוניות השכורות דרך מערכת הטלוויזיה במעגל סגור של נמל התעופה", נכתב בהודעת נמל התעופה, "הצוות הפעיל את מערכת ההתראה והגיב לשריפה בשדה התעופה, יחידות כיבוי אש של ננטקט וממשטרת ננטקט הגיעו במהירות למקום".

ביידן בילה את סוף השבוע החגיגי של חג ההודיה בננטקט עם משפחתו, ואמר לעיתונאים שהם לא ניהלו שום דיון על ריצה פוטנציאלית לנשיאות ב-2024.

למשפחת ביידן יש מסורת של יותר מ-40 שנה לבלות את חג ההודיה באי. טיולים בחגים ובסוף הקיץ אינם נדירים עבור נשיאי ארה"ב. הנשיאים ג'ורג' בוש, ברק אובמה ודונלד טראמפ יצאו כולם לחופשות דומות לאורך כל תקופת כהונתם. בוש היה מבלה לעתים קרובות בחווה שלו בטקסס, בעוד שאובמה וטראמפ העדיפו שניהם אתרי גולף בניו אינגלנד.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום