נוסעת ניסתה לפתוח את דלת המטוס בגובה 37,000 רגל

נוסעת ניסתה לפתוח את לפתוח את דלת המטוס, לאחר שאמרה כי שמעה קולות שהורו לה לפתוח את הדלת. האישה ניסתה לפתוח את הדלת של מטוס סאות'ווסט איירליינס שטס בגובה 37,000 רגל. | המעשה נמנע על ידי נוסע ושתי דיילות

ישראל לפקוביץ | חדשות בעולם 30.11.2022 | 08:25

מטוס סאות'ווסט איירליינס | צילום: Pixabay

נוסעת נעצרה ביום שבת לאחר שגרמה להפרעה במטוס 'סאות'ווסט איירליינס: מיוסטון, טקסס לקולומבוס באוהיו, אחרי שטענה כי "נאמר לה לפתוח את דלת המטוס", בגובה 37,000 רגל.

מכתב האישום שפורסם על ידי בית המשפט במחוז המזרחי של ארקנסו, עולה כי האישה בת ה-34 קמה ממקומה באמצע הטיסה ועשתה את דרכה לחלק האחורי של המטוס שם היא בהתה בדלת היציאה.

לאחר שאחת הדיילות ביקשה ממנה לחזור למקומה, היא אמרה שהיא רוצה להסתכל מהחלון. כשהתבקשה שוב לשבת היא דחפה את הדיילת והחלה לנסות לפתוח את הדלת האחורית של המטוס.

נוסע אחד, ששמע את צוות האוויר מבוהל ואומר בקול "היא מנסה לפתוח את הדלת", ניגש לעזור להם לעצור את האישה, והצליח להפיל אותה ארצה. אבל בזמן שהם עשו זאת, היא נשכה אותו בירך וסירבה להרפות.

בדו"ח המעצר נאמר כי האישה המשיכה לנשוך את הקורבן עד שהקורבן "העביר את אצבעותיו עד לקו הלסת שלה בניסיון לשחרר את הנשיכה, מה שבסופו של דבר היא עשתה". בשלב זה, נכתב בדו"ח ה-FBI האישה החלה לדפוק את ראשה ברצפת המטוס לפני שהמשיכה לספר לדיילות ההמומים כי, "קולות מהשמים אמרו לה לטוס לאוהיו ונאמר לה לפתוח את דלת המטוס", כך דווח ה'דיילי סטאר'.

לאחר מעצרה, האישה סיפרה לחוקרים שהיא תכננה לבקר קרוב משפחה כומר במרילנד. היא יצאה מביתה בלי לארוז מזוודות, ולא סיפרה לבעלה שהיא עוזבת. היא הוסיפה שהיא מזמן לא טסה במטוס, ולא זכרה בדיוק את הפעם האחרונה שהיא עלתה על מטוס.

היא אמרה שהיא סבלה מחרדה ו"נעשתה חרדתית מאוד ובדרך כלל לא עושה את הדברים האלה". היא סיפרה כי התקשתה לנשום והחליטה לקום ממושבה. היא הודתה שהיא זוכרת שניסתה לפתוח את הדלת ונשכה את הנוסע השני.

הגבר, חייל לשעבר, שננשך, סבל בעצמו מאז התקרית מחרדה, ולפי הדיווחים פנה למוקד חיילים משוחררים לעזרה. הוא גם קיבל אנטיביוטיקה וניתנה לו זריקה למניעת הפטיטיס.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום