מאסק מחק ציוץ של צעיר בן 15 שלעג על טוסט אבוקדו

צעיר בן 15, טוען שאלון מאסק דיווח על ציוץ שלו בטוויטר לאחר שלעג לדיאטה של ​​"טוסט אבוקדו". היזם הצעיר שיתף צילום מסך לאחר שככל הנראה הפר את כללי 'התנהגות בפלטפורמה' על ידי לגלוג על הדיאטה של ​​מאסק

יענקי פרבר | חדשות בעולם 30.11.2022 | 11:32

אריק ז'ו הרגיז את מאסק | צילום: @ericzhu105 טוויטר

צעיר בן 15 טען שאלון מאסק הסיר את אחד הציוצים שלו לאחר שהצעיר לעג לדיאטה של ​​המיליארדר. אריק ז'ו, יזם תוכנה צעיר, שיתף צילום מסך של הודעה מטוויטר, בה נאמר שהפר את כללי 'התנהגות שנאה בפלטפורמה'. "אתה צוחק עליי עכשיו?" הוא צייץ לצד צילום המסך שמציין את המחיקה של אחד הציוצים שלו, כשהוא צוחק על מאסק, בן 50.

בציוץ הזה נכתב: "אולי אם אילון מאסק לא היה קונה טוסט אבוקדו הוא לא היה מבקש מאיתנו 8 דולר". ג'ו התייחס לעובדה שמאסק, הבעלים של טוויטר, ציין שחשבון מאומת בעתיד עשוי לעלות 8 דולר לחודש.

הוא אמר ל'בחדרי חרדים' שטוויטר אכן מחק את הציוץ שלו. "לצערי זה נכון. טוויטר עושה ניתוח סנטימנטים ממש טוב", אמר. ניתוח סנטימנטים מתייחס לזיהוי וגם לסיווג של הסנטימנטים המובעים במקור הטקסט, כך על פי Analytics Vidhya. מחיקת הציוץ הגיעה שעות ספורות לפני שמאסק התיימר שוב לדגול בחופש הביטוי אחד המניעים העיקריים שלו לקניית טוויטר.

בשנה שעברה האתר העסקי Morning Brew צייץ בטוויטר שהשווי העצום של מאסק יכול להיות תוצאה של צמצום בדברים כמו טוסט אבוקדו וקניית קפה מחנויות. מאסק הגיב: "אני די אוהב טוסט אבוקדו וקפה ברמה מקצועית" הוא ענה.

טוסט אבוקדו הפך לטיעון שבו לעתים קרובות אנשים מבוגרים אומרים שהדור הצעיר יכול לקנות בית משלו אם יקצצו בדברים הנתפסים כיוקרתיים, כמו טוסט אבוקדו.

אריק ז'ו אומר ל'בחדרי חרדים' כי הוא הופתע מכך, ועוד יותר הופתע שיש "צוות מנחה" בטוויטר שעוקב אחרי ציוצים, לשאלה האם הוא חושב שהאיש העשיר בעולם עוקב אחרי ציוצים שנכתבים עליו אמר: "זה כנראה אלגוריתם שמזהה ציוצים ומנתח אותם". הוא אומר שהוא שילם 8 דולר כדי לקבל וי כחול "כדי לראות איך זה עובד". לגבי ההמשך הוא אומר כי הוא "כנראה ימשיך לצייץ בדיחות" על מאסק, וציין כי מאסק "מנהל טוב את העסק".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום