מיליארדר רוסי נהרג בהתרסקות מסוק במונקו

מייסד פלטפורמת מסחר עם קשרים לכאורה עם ארגוני ריגול זרים ורוסיים, מת לאחר התרסקות מסוק בהרי האלפים. המוות מגיע בנסיבות מסתוריות כפי שמספר מיליארדרים רוסים מצאו את מותם בנסיבות מסתוריות בחודשים האחרונים

יענקי פרבר | חדשות בעולם 30.11.2022 | 11:29

ויאצ'סלב טאראן | צילום: צילום מסך

מיליארדר רוסי נהרג בהתרסקות מסוק במונקו לאחר שהמסוק צלל בנסיבות מסתוריות ביום שישי האחרון (25 בנובמבר) שניים נהרגו. ככל הנראה, המיליארדר ויאצ'סלב טאראן, בן 53, היה הנוסע הבודד של המסוק לאחר שהמריא מלוזאן, שוויץ.

האיש היה מייסד שותף ובעל שליטה במספר חברות גדולות בתחום הפיננסים. המיליארד במקור מולדיווסטוק, היה בקשר עם מודיעין זר כולל המודיעין הרוסי. גם טייס המסוק, בן 35, נספה לאחר שהנוסע השני שהיה אמור להיות בטיסה, החליט לא להגיע ברגע האחרון, כך דיווחה התקשורת המקומית.

מסוק 'היורוקופטר' EC130 המריא משוויץ ביום שישי האחרון בשעות הצהריים, סגן התובע הציבורי של העיר ניס, בדרום מזרח צרפת, אמר כי מעורבות צד שלישי נותרה בגדר אפשרות לאחר שביקרו במקום. מותו מגיע בהמשך למותם המסתורי של אוליגרכים רוסים רבים שמתו בנסיבות מסתוריות בחודשים האחרונים, חלקם התנגדו וחלקם תמכו במלחמה באוקראינה.

בשירותי החירום ציינו כי יותר מחמישים צוותי כיבוי הגיעו למקום התרסקות המטוס, כולל מטוס של המשטרה. לפי מה רשויות המחוז, המסוק נחכר על ידי חברה מקומית, וטס בין העיר לוזאן, שווייץ, לנסיכות מונקו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום