בשבת בבוקר: הרבי הורה להוסיף שם לנכדתו

במהלך קריאת התורה הבוקר, הרבי מויז'ניץ הוסיף שם לנכדתו שנפצעה בתאונה בבית שמש בחול המועד סוכות | הרבי הוסיף את השם 'אלטע' עטיל בת בלומא גיטל | בעריכת ה'מיטאג טיש' רקד הרבי עם בעלה ריקוד 'קאדריל' בניגון של לעלוב ובירך שיהיה ישועות ורפואות

משה ויסברג | חרדים 31.12.2022 | 19:47

הרבי מויז'ניץ בקריאת התורה | צילום: באדיבות המצלם

בקריאת התורה בשבת בבוקר הוסיף האדמו"ר מויז'ניץ שם לנכדתו, שמצבה קשה מאוד מאז חול המועד סוכות לאחר שנפצעה בתאונת דרכים קשה בבית שמש. 

בעת אמירת 'מי שברך' לחולה הוסיף הרבי את השם "אלטע" לשם עטיל בת בלומא גיטל לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל. מדובר בנכדה של הרבי כלה של חתנו הרה"צ רבי נפתלי צבי טייטלבוים ונכדת המשפיע רבי נחמן בידרמן מלעלוב.

בעת עריכת ה'מיטאג טיש' אמר הרבי "היום בקריאת התורה הוספנו שם לנכדתי, השבוע יש יארצייט של הרה"ק ר' משה מלעלוב, נשיר כעת ניגון לעלוב ונרקוד חזק, השבוע זמן שמחתנו (סוכות) פר' ויגש ע"פ מאמר הרבי ה'אמרי ברוך' זי"ע כי בשמחה תצאון, בשמחה יוצאים מכל הצרות", והתחיל הרבי את ניגון לעלוב ועודד השירה ובאמצע קם לריקוד בהתלהבות עם בעלה של הפצועה, וגם הורה לציבור לרקוד קדצ'קה.

הרבי ברך: "מזאל האבין געפולט אלעס גוט" והתחילו לשיר את ניגון ישועת ה' כהרף עין כשהרבי מעודד את השירה בהתלהבות, לאחר ברכת המזון התחיל את ניגון 'קוה קויתי' אח"כ ברך "השם יעזור שיהיה ישועות ורפואות" והתחילו לשיר את הניגון 'האטס געפולט אלעס גוטס'.

בתוך כך, לאחר ההבדלה הערב התקיים כנס התעוררות בבית המדרש הגדול בקרית ויז'ניץ למאות בחורי ישיבות ויז'ניץ, עקב הטרגדיה שפקדה את החסידות בפטירתם הטראגית של הבחורים החשובים נתן נטע רוזנבוים ז"ל וחיים ורטהיימר ז"ל בשובם מתפילה במירון בליל זאת חנוכה.

בעצרת נושאים דברים הגאון רבי מנחם מנדל פקשר רב דקהל ’צמח צדיק’ ויזניץ באלעד, והרה"ח ר’ שאול גרינברגר משב"ק האדמו"ר. את המשא המרכזי ישא האדמו"ר. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום