נתניהו לחברי מפלגתו: "מבקש שיתוף פעולה וסבלנות"

נתניהו ניסה להרגיע את הרוחות התסיסה בסיעתו בעקבות האכזבה של רבים מחבריה על אופן ניהול המו"מ הקואליציוני שהותיר את אנשי הליכוד עם מעט תיקים. "אני מבקש את שיתוף הפעולה והסבלנות, נפתור את זה כמה שיותר מהר"

ארי קלמן | פוליטי 2.1.2023 | 15:34

נתניהו בישיבת סיעת הליכוד | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ברקע התסיסה בליכוד בזעם מצד חברי הליכוד הזועמים על חלוקת התפקידים שהשאיר קבוצה מחברי הסיעה מאוכזבים, נתניהו כינס את סיעתו במטרה להרגיע את הרוחות.

"אני יודע ששאלת המינויים רובצת על רבים וזה ייקח עוד כמה ימים. מה שצריך לבוא לסיעה יובא לסיעה", הודיע ראש הממשלה נתניהו. "אני מבקש את שיתוף הפעולה והסבלנות, נפתור את זה כמה שיותר מהר", הוסיף.

נתניהו אמר לחברי סיעת הליכוד: "נכנסתי לתפקיד וגיליתי שורה של מחדלים וחידלון בשורה שלמה של תחומים", כשהוא מציין את מחדל יוקר המחיה "ההפקרות בטיפול ביוקר המחייה. לא עשו כלום, שום דבר, ואיפשרו למצב הזה להתדרדר. לא נקטו בפעולות שיכלו לנקוט בהם בזמן".

"הדבר הזה מובא לפתחנו וזה לא פותר אותנו מלפעול, אנחנו פועלים בכל העוצמה. יש הרבה עבודה על כל מחוללי האינפלציה ואנחנו מתכוונים לטפל בהם. אני נפגש עם שר האוצר הערב ונעשה זאת במשותף, מאמץ לאומי עליון מול חידלון גדול מאוד שירשנו. תמיד יותר קשה להיכנס אחרי שחפרו לך בור גדול אבל אין לנו ברירה אלא לפעול בצורה תקיפה, מושכלת ואפקטיבית. זה הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות", הצהיר ראש הממשלה.

עוד ציין נתניהו את "המחדל השני שניכר לעין הוא המחדל הבינלאומי". לדבריו, "הייתה להם שנה שלמה לטפל במהלך הפלסטיני בעצרת האו"ם. רק בימים הבודדים שהיו לי אחרי שנכנסתי הצלחנו להזיז כמה מדינות לטובתנו. אם הייתה לי שנה שלמה הייתה כנראה תוצאה אחרת".

עוד אמר נתניהו "אנחנו נתונים למתקפה מאורגנת ומשומנת נגד כל מרכיבי הממשלה ואני קורא לכולכם להידרש למאבק נגד ההסתה הזאת כבר עכשיו ולהשיב מלחמה שערה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום