הח"כ המאוכזב בליכוד נגד החרדים: "יגרום סבל למאות אלפים"

דני דנון שלא מונה לשר הגיב לדרישת השר גולדקנופף לעצור את עבודות הרכבת בשבת וכתב: "אני מצפה מהשותפות שלנו לעבוד יחד איתנו כדי למצוא פתרונות". הוא הוסיף, "אסור לנו לפגוע באזרחי ישראל"

אביחי חבר | פוליטי 8.1.2023 | 15:05

דני דנון | צילום: מארק ישראל סלאם, פלאש 90

ח"כ דני דנון מהליכוד הגיב היום (ראשון) לדרישת שר השיכון לעצור את עבודות הרכבת בשבת וכתב: "אני מאוד מכבד את אחינו החרדים, השותפים שלנו לקואליציה ולממשלה. על כולנו מוטלת האחריות לעבוד יחד בשיתוף פעולה למען כל אזרחי ישראל".

הח"כ שנחשב למאוכזב לאחר שלא מונה לשר, הוסיף: "שיתוק הרכבת בימי עבודה יגרום סבל רב למאות אלפי אנשים ויעלה למשק מיליארדים בתקופה של מיתון. אני מצפה מהשותפות שלנו לעבוד יחד איתנו כדי למצוא את הפתרונות המתאימים. אסור לנו לפגוע באזרחי ישראל".

כזכור, יו"ר יהדות התורה והשבת ח"כ יצחק גולדקנופף שיגר אמש (מוצ"ש) מכתב דחוף לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשרת התחבורה מירי רגב שבו דרש לעצור את העבודות בשבת לאלתר. המכתב נשלח גם לשר האוצר בצלאל סמוטריץ', לשר הכלכלה ניר ברקת ולשרים נוספים.

במכתבו כותב גולדקנופף: "הובא לידיעתי כי מתקיימות עבודות בשבת על ידי רכבת ישראל, במסילות ת"א בין מחלף רוקח למחלף ההלכה, שאינן עונות להגדרה של פיקוח נפש".

גולדקנופף הוסיף במכתבו: "למיטב הבנתי, עבודות אלו הינם כתוצאה מההסכמים שנחתמו על ידי ממשלות קודמות. בהסכמים הקואליציוניים שנחתמו בין מפלגות הליכוד ויהדות התורה סוכם כי עבודות אלו יופסקו".

יו"ר יהדות התורה הבהיר: "לא נוכל להשלים עם המשך מצב זה, ואני מבקש את התערבותך הדחופה בנידון לצורך ביטול ההסכמים הנ"ל".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום