שידוך נדיר: האדמו"ר התארס בגיל 39

שמחה גדולה בחצר חסידות צאנז זמיגראד ברחוב מינץ בבני ברק, בנו הגדול של הרבי זצ"ל שנפטר לפני שש שנים והכותר לאדמו"ר - התארס בשעה טובה ומוצלחת. משה ויסברג עם כל הפרטים של השידוך הנדיר בעולם החסידות 

משה ויסברג | חרדים 6.2.2023 | 11:20

הרבי מצאנז זמיגראד שהתארס | צילום: יהודה פרקוביץ

בליל כ"א כסלו שנת תשע"ז הסתלק בפתע פתאום האדמו"ר מצאנז זמיגראד, הגאון הצדיק רבי חיים נפתלי אהרן הלברשטאם זצ"ל בעל ה'ביכורי חיים', שנפטר באופן פתאומי לאחר שעבר דום לב בביתו - והוא בן 64 בפטירתו.

לקראת ימי השלושים ושבועיים אחרי פטירתו, מונה בחצר חסידות צאנז ז'מיגראד בנו הגדול של הרבי, הבחור החשוב סיני הלברשטאם - לאדמו"ר במקום אביו שנפטר בפתע פתאום.

אתמול, שמחה גדולה בחסידות ברחוב מינץ בבני ברק, הרבי שליט"א התארס בשעה טובה ומוצלחת עם הכלה לבית משפחת וולנר מחסידי ספינקא. שמחת הווארט נערכה בירושלים. 

היום בצהריים, צפוי האדמו"ר לערוך את הטיש לרגל ט"ו בשבט, בשילוב לחיים לרגל שמחת אירוסיו בשעה טובה. 

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' עם הכתרתו, הרבי מצאנז זמיגראד שהתארס, בורח מהכבוד ורק בלית ברירה בעקבות הוראת הרבנים הוא קיבל על עצמו להמשיך את דרך אביו ולהנהיג את בית מדרשו, הוא בן 39, בחור חריף ותלמיד חכם עצום הבקי בתורה.

הוא נכדו של סבו הרבי בעל 'האריה שאג' זצ"ל ונקרא בשם 'סיני' על שם סבו הגדול הרה"ק רבי סיני מז'מיגראד זצ"ל שהיה בן האדמו"ר רבי ברוך מגארליץ זצ"ל בנו  החמישי של מייסד שושלת צאנז בעל ה'דברי חיים' מצאנז זיע"א. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום