רעידת אדמה בעוצמה 3.3 הורגשה בישראל

רעידת אדמה נוספת הורגשה אחר הצהריים בישראל. עוצמת הרעש: 3.3. מוקד הרעש - דרומית מזרחית לאריאל. לא נמסר על נפגעים או נזק

אביחי חבר | חדשות בארץ 8.2.2023 | 17:41

רעידת אדמה | צילום: unsplash

רעידת אדמה נוספת הורגשה אחר הצהריים (רביעי) בישראל. מנתוני המכון הגיאולוגי עולה כי עוצמת הרעש הייתה 3.3. הרעידה התרחשה בשעה 16:58 לפי שעון ישראל. מוקד הרעש - דרומית מזרחית לאריאל. לא נמסר על נפגעים או על נזק.

מפיקוד העורף נמסר: "רעידת אדמה התרחשה בשעה 16:58 לפי שעון ישראל במגניטודה 3.3, 20 קילומטר דרומית מזרחית לאריאל. לא הופעלה התרעה לרעידת אדמה, מכיוון שלא מדובר ברעידה שמסכנת את תושבי ישראל".

כזכור, אתמול בלילה אזרחים דיווחו על רעידת אדמה שחוו בכמה אזורים במדינת ישראל. המכון הגיאולוגי במשרד האנרגיה דיווח, כי בשעה 23:14 לפי שעון ישראל, התרחשה רעידת אדמה במגניטודה 3.5, במרחק של 15 ק"מ דרומית מזרחית לאריאל.

מוקדם יותר דווח ב'חדשות 13' כי הממשלה צפויה להקים ביום ראשון הקרוב ועדת שרים למוכנות העורף זאת כשברקע אסון רעידת האדמה בסוריה ובטורקיה שבו נהרגו אלפי אנשים וכרבע מיליון בני אדם נותרו חסרי קורת גג. בראשות הוועדה יעמוד שר הביטחון יואב גלנט. 

אמש נערך דיון מיוחד בנושא במטה לביטחון לאומי. ראש הממשלה בנימין נתניהו דרש מהמל"ל להציג את תמונת המצב העדכנית בנושא מוכנות ישראל לתרחיש של רעידת אדמה. בעקבות הדיון הראשוני, הוחלט כאמור להקים באופן מיידי את ועדת השרים לנושא מוכנות העורף בראשות השר גלנט.

כאמור, כבר בישיבת הממשלה הקרובה תוקם הוועדה. במקביל, בתחילת השבוע יוצגו לראש המל"ל צחי הנגבי דיוני ההכנה בנושאים נוספים ומסקנותיהם.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום