ילד הפלא המרגש חגג הערב בר מצווה

בנצי קלצקין, השם שאומר ילד פלא, רגש ועדינות חוגג הערב את כניסתו לעול תורה ומצוות באולם בבני ברק, כשמחוצה לו הוצבו מאבטחים כדי למנוע כניסת סקרנים בלתי מוזמנים | גדולי הזמר נהרו לאחל מזל טוב וגם לעלות לביצוע

אליעזר חסיד | חרדים 30.3.2023 | 23:33

בנצי קלצקין | צילום: חיים טויטו

ילד הפלא בנצי קלצקין, חוגג הערב (חמישי) בר מצווה במלאות לו שלוש עשרה שנות חיים. 

קלצקין פרץ לחיינו לפני כשנתיים וחצי ומאז השתתף בעשרות פרויקטים וביצע עשרות לחנים חדשים גם ישנים, הן בעצמו והן לצד גדולי הזמר החסידי בארץ ובעולם. בעיקר בליוויה של מקהלת 'מלכות' של פנחס ביכלר שפרש עליו את חסותו וכן לצד מקהלת הילדים 'חסידימלעך' בניצוחו וניהולו של חבר מקהלת 'מלכות' יענקי לוינגר.

שמחת הבר מצווה נערכת הערב באולמי הדודאים ברחוב הירקון בבני ברק, לשם נוהרים לצד בני המשפחה, גם אנשי תעשיית המוזיקה שעבדו עם קלצקין הצעיר באולפנים ובאירועים ומעמדים גדולים, בהם ריגש וסחף את ההמונים בקולו המיוחד והענוג.

 

רק בשבוע האחרון כיכב בנצי בשני קליפים מרגשים מחרוזת 'שאבעס' עם שרוליק קלצקין וביצוע מרטיט לקטע 'רברבין' מתוך 'קה ריבון' הוויז'ניצאי לצד הזמר החסידי משה שטקל.

אם אתם חושבים לקפוץ ולראות מקרוב את בנצי עם כובע סאמעט וקאפטן חלק, אין לכם סיכוי. מחוץ לאולם מוצבים צוות מאבטחים שמוודאים כי לאולם ייכנסו מוזמנים בלבד.

זאנוויל ויינברגר עם חתן בר המצווה הערב.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום