תיעוד מצמרר: סרטון הניחומים של מיכאל שניצלער

"להכל יש חשבון ואנחנו לא יודעים הכל... תתחזקו אחד מהשני... אוהב את כולכם. מיכאל". סרטון מלפני שלוש שנים שתיעד מיכאל שניצלער בעצמו מקבל פתאום משמעות מצמררת לגביו - סוג של פרידה

אליעזר חסיד | חרדים 16.4.2023 | 07:32

מיכאל שניצלער ז"ל | צילום: מתוך קליפ

לכאורה זה נראה כמו עוד סרטון מיני רבות שצילם אמן הרגש החסידי ר' מיכאל שניצלער ז"ל לאחד ממעריציו, אולם כשצופים בדברים אי אפשר שלא להצטמרר כשמבינים כמה הם רלוונטיים גם לגביו בשעות אלו כשאנו כואבים ודואבים את לכתו בטרם עת בשיא פריחתו.

את הוידאו שלפניכם צילם מיכאל לחבריו של הבחור משה אריה יוסט ז"ל בן ה-18 שנהרג לפני שלוש שנים בי' באייר תש"פ בתאונת דרכים באריזונה עת יצא לתקן תקר בגלגל ונפגע מרכב חולף. מיכאל שליבו היה חם ואוהב כל יהודי באשר הוא, תיעד דברי חיזוק ועידוד לאחד מחבריו של יוסט.

 

שניצלער אומר בסרטון הניחומים: "לא קל לאבד חבר. אני שומע שהוא לא היה סתם חבר. הוא מסר נפשו לכל אחד ואחד מכם. וכל החברים מרגישים עצובים. לאבד כזה חבר זה לא קל. אלא מה, להכל יש חשבון ואנחנו לא יודעים הכל. אין לי את המילים לתאר איזה עינוי המשפחה והחברים הקרובים עוברים".

"אבל צריך לדעת דבר אחד יש לנו אבא גדול בשמים ואנחנו כולם חלק ממנו, חלק אלוק ממעל. אנחנו צריכים לדעת שלכל דבר יש חשבון. תתחזקו אחד מהשני. אולי תקבלו על עצמכם איזו קבלה טובה טוב לעשות משהו לעילוי נשמתו. אולי להתחזק באיזו מידה או מצווה ובזכות זה הוא יהיה מליץ יושר על כלל ישראל. אני אוהב את כולכם. מיכאל".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום