בר לב הפגין נגד החרדים בב"ב, קריאות להחרים את מאפיית אנג'ל

לאחר שהשר לשעבר עמר בר לב, שמונה לאחרונה ליו"ר דירקטוריון מאפיית אנג'ל צייץ בגאווה כי הוא משתתף הבוקר בהפגנת "השוויון בנטל" מול ישיבת פוניבז' בבני ברק, ברשתות החברתיות זועמים ועולה יוזמה להטיל חרם על המאפייה. "זו תהיה פגיעה אנושה באנג'ל"

מאיר גלבוע | פוליטי 4.5.2023 | 12:29

עמר בר לב בבני ברק | צילום: מתוך טוויטר

חבר הכנסת לשעבר עמר בר לב שמונה רק לאחרונה ליו"ר דירקטוריון מאפיית אנג'ל, השתתף היום (חמישי) בהפגנת "השוויון בנטל" מול ביתו של ישיבת פוניבז'.

בחשבון הטוויטר שלו התגאה בכך בר לב, וכתב: "עכשיו בבני ברק עם אחים לנשק. ומה הקשר בין ההפיכה המשטרית לשוויון בנטל? מעבר ובנוסף לחשיבות שרות הבטחון לכל, חוק ה"אין שוויון בנטל" שבכוונת הקואליציה לחוקק הוא השוחד של נתניהו ולוין למפלגות החרדיות בכדי שיצביעו בעד ההפיכה המשטרית".

הצעד של בר לב עורר זעם בקרב הציבור החרדי וברשת כבר מתגבשת עצומה להחרמת רשת המאפיות. "יו"ר דירקטוריון אנג'ל מפגין מול ביתו של מנהיג הציבור החרדי הרב אדלשטיין ועוד מנופף בכך. הציבור החרדי לא אמור לתת פרס למי שמכה בו. אפשר להסתדר גם בלי אנג'ל", צייץ העיתונאי אבי רבינא.

ח"כ אביחי בוארון, שמוביל את החרם נגד פוקס בגין הזדהותם עם המחאה נגד הרפורמה, מאיים: "אם עומר בר לב ילך בדרכה של חברת פוקס, זו תהיה פגיעה אנושה באנג'ל"

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום