הולכים בדרכו ודבקים במורשתו: בצל האבל הכבד על מרן ראש הישיבה

גדולי ישראל ובראשם מורינו גאון ישראל מרן הגאון רבי דב לנדו שליט"א, בהנחיה ברורה כיצד ניתן להידבק במורשתו של מרן הגרי"ג אדלשטיין זצ"ל, וללכת בדרכיו • בימי השבעה לפטירתו של אדם גדול, הם מסבירים, יש לתת צדקה כמניין שמו, כדי לזכות ולהידבק בדרכיו • מדובר בסגולה מיוחדת שהנהיג הגאון רבי עקיבא אייגר זצ"ל לפני מאות שנים • שעות אחרונות!

שימי פרקש | חרדים | תוכן שיווקי 1.6.2023 | 14:21

הגרי"ג אדלשטיין | צילום: קופת העיר

אבלים ומזועזעים עד דכדוכה של נפש. ציבור יראי ה' ואוהבי התורה כואבים את כאב ההסתלקות של מרן מנהיג העדה, ראש הישיבה והאיש אשר נשא על שכמו את משא הדור כולו, מורינו ורבינו הגאון רבי ירחמיאל גרשון בן הגאון רבי צבי יהודה אדלשטיין זצ"ל.

לקרן צדקת רבנו גרשון תוך 72 שעות מהפטירה הקליקו כאן>>>

זה הזמן שבו מבקש כל אחד ואחד מאתנו להידבק בדרכיו של הצדיק שאבד מעמנו, ולשאוב מעט מאורו הגדול החופף על העולם בימים אלו, כשנשמתו עולה לשמי רום ומתנתקת מהעולם השפל בזה שבו נותרנו לאנחות.
עוד מימות אליהו ואלישע הנביאים, אנו יודעים שבכוחו של הרב להשפיע על תלמידיו בעת עלותו השמימה כפליים מרוחו בעת שהיה על פני האדמה.

ואכן, כבר לפני מאות שנים הורה הגאון רבי עקיבא אייגר זצ"ל, שהרוצה להידבק בצדיק הנפטר, יתרום בימי השבעה סכום לצדקה, כמניין שמו של הצדיק הנפטר.

שמו המלא של מרן זצ"ל היה רבי 'ירחמיאל גרשון', ובהתאם לכך עולה מספרו ל-858 שקלים.

בהתאם לכך הנחו רבותינו גדולי הדור שליט"א ובראשם גאון ישראל מרן ראש הישיבה רבי דב לנדא שליט"א, את ראשי 'קופת העיר', להקים קרן מיוחדת לזכרו הטהור של רבינו הגרי"ג אדלשטיין זצ"ל. הקרן מיועדת להחזקת תלמידי חכמים הלומדים תורה מתוך הדחק, כך שכל החפץ להידבק ברוחו של מרן ראש הישיבה ולשאוב מכח תורתו הקדושה, יוכל לתרום סכום של 858 שקלים להחזקת תלמידי חכמים עניים.

וכבר העידו גדולי הדורות ש"צדיקים אף פעם לא נשארים חייבים", הם תמיד מחזירים טובה למי שגמל עימהם חסד, ובוודאי יפעל מרן זצ"ל בשמי מרום ישועות ורפואות לכל התורמים והמסייעים ויזכו לפרנסה ברווח מתוך שמחה ובריאות.

לקרן צדקת רבנו גרשון תוך 72 שעות מהפטירה הקליקו כאן>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום