התרגשות שיא: אחרי תשע שנים האדמו"ר מצאנז קלויזנבורג יגיע לארץ

לאחר תשע שנים שלא ביקר בארץ הקודש נעתר האדמו"ר מצאנז קלויזנבורג להגיע לביקור חיזוק בקרב חסידיו וכן לתפילה בכותל המערבי, בקבר רחל ובציון אביו. מחר: קבלת פנים המונית באוהל ענק במתחם 'שנלר' בי-ם בהשתתפות אלפי חסידים | כל הפרטים מביקור הבזק

משה ויסברג | חרדים 27.8.2023 | 11:32

האדמו"ר מצאנז קלויזנבורג | צילום: האחים לענטשעווסקי

שמחה והתרגשות גדולה בעולם החסידות עם היוודע הבשורה המרנינה על ביקורו המרומם של  האדמו"ר מצאנז קלויזנבורג שיופיע בהדרו לחון את אדמת ארץ הקודש לביקור בזק בן כמה ימים להרמת קרן התורה והחסידות.

האדמו"ר מצאנז קלויזנבורג מגדולי אדמו"רי ארה"ב לא ביקר בארץ כבר תשע שנים ולאור בקשת החסידים נענה האדמו"ר להגיע לביקור חיזוק.

סמל המסע

האדמו"ר ימריא היום בצהריים, שעון ניו יורק מנמל התעופה 'נוארק', אל המסע יצטרפו פמליה מכובדת של עשרות נגידים ותומכי המוסדות, עסקנים אנשי שם ונכבדי העדה.

ביום שני לפנות בוקר ינחת הרבי בנמל התעופה בן גוריון שם תמתין משלחת נכבדה של רבני וזקני החסידות וכן אישי ציבור שיקבלו את פני הרבי. משם יגיע האדמו"ר לבית האכסניא בירושלים.

בוועדה המכינה את המסע המרומם נערכים להשלמת ההכנות האחרונות לקראת המעמד האדיר של קבלת פנים שתיערך בהשתתפות אלפי בני היהדות הנאמנה שיתאספו בראשותם של אדמו"רים רבנים ומנהיגי הקהילות לקבל את פני האדמו"ר.

המעמד האדיר יתקיים מחר יום שני, בשעות הערב, באהל ענק שהוכשר בימים האחרונים לקליטת האלפים, במתחם 'שנלר' ברחוב מלכי ישראל בירושלים.

האוהל שהוקם בשנלר

בקדמת האהל הענק תוצב בימת הכבוד שם ישבו האדמו"רים והרבנים, כמו כן יוכשרו מתחמים עם אלפי מקומות ישיבה ועמידה, כאשר כל מהלך המעמד הגדול ישודר במעגל סגור לאולמות סמוכים בקרבת מקום שם יתרכזו הנשים.

שיאו של מעמד קבלת הפנים יהיה משאו של האדמו"ר אשר ישמיע את חובת השעה בדברים הצריכים חיזוק ובדברי התעוררות לקראת ימי הרחמים והסליחות. בסיום דברות הקודש תינתן ההזדמנות לעבור מול פני הרבי לקבלת שלום, כאשר סדרנים ועסקנים יעמדו על המשמר והסדר המופתי כיאה וכראוי.

במהלך ימי הנסיעה יתקיימו תפילות רבים במקומות הקדושים במירון וצפת, וכן יגיע האדמו"ר לשפוך שיח ולהעתיר בתפילה בקבר רחל ועל יד שריד בית מקדשינו הכותל המערבי, לפעול ישועות ורפואות למען הכלל והפרט.

שיאו של ימי הביקור יהיה במעמד התפילה ובקשת רחמים אשר תתקיים בציון אביו האדמו"ר בעל ה'שפע חיים' זי"ע בבית החיים 'ותיקים' בעיר נתניה.

ימי הביקור ינוצלו לביקורים של הרבי בקרב קהילות הקודש של החסידות שהוקמו בשנים האחרונות בערים ירושלים, בני ברק ובית שמש, שם יופיע הרבי לחזות מקרוב בהתפתחותם המשגשגת של בתי המדרש והמוסדות.

כאמור, היהדות הנאמנה בהמוניה נערכת בהתרגשות לקראת המעמד האדיר שייערך ברוב עם הדרת מלך, שללא ספק יהא מפגן אדיר של קידוש שם שמים לכבוד ה' ותורתו.

המודעה על קבלת הפנים בשנלר

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום