"מציאות מוכחת שהדבר מסייע למנוע מחלות מכל המשפחה"

הסגולה שתיקן מרן שר התורה רבינו הגר"ח קנייבסקי זצ"ל מוכיחה את עצמה בצורה נפלאה • רבני קרן 'והסירותי' בפסק הלכה יוצא דופן: להיות מעוכב שידוך זה גם סוג של וחלי, והסגולה עוזרת גם למציאת זיווג!!! • הגר"ש גלאי יכנס מדי ערב ראש חודש בית דין מיוחד כדי לגזור בגזירת בית דין שגם בחודש הבא לא יהיו חולים בביתו של התורם לקרן 'והסירותי מחלה מקרבך'

שימי פרקש | חרדים | תוכן שיווקי 27.8.2023 | 09:22

קרן של גדולי הרבנים | צילום: יח"צ

סגולה יוצאת דופן שתוקנה על ידי מרן שר התורה זיע"א, ומבוססת על הנחיות שקיבל מאביו מרן בעל ה'קהילות יעקב' – הסטייפלר הקדוש זצ"ל, זוכה למשנה תוקף בימים אלו, לאחר הכינוס התקופתי של רבני 'קרן והסירותי מחלה מקרבך', שערכו סקירה של פעילות הקרן, והכריזו על הרחבה ביסוס שלה, לנוכח הטרגדיות הקשות שפקדו את עם ישראל בחודשים האחרונים, והצורך להוסיף בהגנה ושמירה על עם ישראל כדי למנוע מחלה מקרבנו.

לקבלת שטר "והסירותי מחלה מקרבך" הקליקו כאן>>>

בימים האחרונים התכנסו רבני הקרן, הגאונים הגדולים מרן עמוד ההוראה הגר"י זילברשטיין שליט"א, מרן עמוד התפילה הגר"ש גלאי שליט"א, מרן אביר ההוראה הגרמ"ש קליין שליט"א, מרא דכולא שמעתתא מרן הגרש"א שטרן שליט"א בעל ה'שביבי אש', חתנו חביבו של מרן שר התורה זצוק"ל, מרן הגר"י קולדצקי, ובנו חביבו של מרן שר התורה מרן הגרי"ש קנייבסקי שליט"א.

כל גדולי התורה וההוראה שהתכנסו יחד בביתו של מרן הגר"י זילברשטיין שליט"א, דנו בנושאים העומדים על סדר היום של 'קרן והסירותי מחלה מקרבך', ולאחר מכן קיבלו החלטות משמעותיות לגבי המשך הפעילות.
לאחר שבמהלך האסיפה ההתברר שוב שמדובר במציאות ברורה ומוכחת של כל מי שחבר בקרן 'והסירותי' הדבר עוזר ומסייע למנוע מחלות ממנו ומעל כל בני המשפחה, החליטו רבני הקרן לנקוט בשורת צעדים כדי להוסיף כמה שיותר יהודים שיוכלו להסתופף תחת מטריית ההגנה הנפלאה הזאת:

רבני הקרן פרסמו קריאה מיוחדת בה הם ממליצים בחום: "כל מי שעיניו בראשו, יטול סניגוריה זו של תרומה לקרן 'והסירותי', כי היא מציאות ברורה ומוכחת שכל התורם לחולים - לא יהיו חולים בביתו!".

הרבנים מציינים בהחלטתם בין היתר כי "דברי רשכבה"ג מרן הגר"ח קניבסקי זצ"ל מייסד הקרן, ופסיקתו ש"כל התורם לקרן והסירותי מחלה מקרבך שעל ידי קופת העיר סכום שיש בו ממש- מידה כנגד מידה לא יהיו חולים בביתו" שרירים וקיימים גם לאחר פטירתו ביתר שאת, כדברי רבינו זצ"ל בעצמו, וכפי ששמענו ממרן בעל ה"קהילות יעקב" זצ"ל".

עוד הם מוסיפים חידוש מיוחד ופסק דין חדש ומעניין: "אלו המצפים לזיווגם, הנחשבים "פלג גופא" גם הם בכלל החולים, ובכלל ברכת וגזירת רבינו זצ"ל ש"לא יהיו חולים בביתו".

הרבנים קובעים גם שמידי ערב ראש חודש יעלה שליח קופת העיר לציון הק' של רבינו חיים קניבסקי זצ"ל , להעתיר שגם בחודש הבעל"ט תתקיים ברכת וגזירת רבינו זצ"ל שכל התורמים לא יהיו חולים, ולא יהיו חולים בביתם, כמו שנהג מרן זצ"ל בחיים חיותו להעתיר מידי ער"ח על כך.

כמו הם קובעים בהחלטה יוצאת דופן כי "ועד רבני קרן והסירותי ממנים את עמוד התפלה מרן הגר"ש גלאי שליט"א לכנס מידי ערב ראש חודש מושב בית דין של גדולי ישראל ורבני קרן והסירותי- להתפלל כמנהגו של רבינו זצ"ל שגם בחודש הבעל"ט כל התורם לקרן עבור החולים- מידה כנגד מידה לא יהיו חולים בביתו".

לתוספת ברכה ושמירה מתחייבים הרבנים שליט"א "אנו מקבלים על עצמנו בלי נדר להוסיף מידי כמה ימים בברכת המזון תפלה מיוחדת עבור תורמי קרן והסירותי "הרחמן הוא יברך את תורמי קרן "והסירותי מחלה מקרבך" שעל ידי 'קופת העיר' – שתתקיים בהם גזירת וברכת רבינו הגדול שמריהו יוסף חיים ב"ר יעקב ישראל קניבסקי זיע"א שכל התורם לחולים לא יהיו חולים בביתו".

לסיום קובעים הרבנים כי "כל התורמים הקבועים לקרן והסירותי יקבלו שטר מיוחד עם כתב וחתימת יד קדשו של רבינו הגר"ח קניבסקי זצ"ל, ועם פרטי התפלות שיעתירו עליהם בס"ד מידי חודש בחדשו, לאות ולעדות".

לקבלת שטר "והסירותי מחלה מקרבך" הקליקו כאן>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום