בעקבות חילולי השבת: הגר"י זילברשטיין מקים מפלגה בעיר רמת גן

עמוד ההוראה הגאון רבי יצחק זילברשטיין המתגורר ברמת גן מקים מפלגה בעיר לקראת הבחירות המקומיות, שם המפלגה 'מאמינים ברמת גן'. הגר"י זילברשטיין לקח את הדבר כפרויקט אישי, ועירב עסקנים בכירים מ'דגל' שפועלים ללא הרף למען הצלחת המפלגה | כל הפרטים

משה ויסברג | חרדים 28.8.2023 | 12:05

הגר''י זילברשטיין | צילום: באדיבות המצלם

דרמה בעיר רמת גן: חבר המועצת עמוד ההוראה הגאון רבי יצחק זילברשטיין, אשר משמש כרבה של שכונת 'רמת אלחנן' בבני ברק, אך מתגורר למעשה בשכונת 'רמת חן' בעיר רמת גן, ובמשך כמה שנים כואב ונושא על ליבו את חילולי השבת שהיו בשנים האחרונות בפרהסיא, כעת קם ועושה מעשה, ומקים מפלגה בראשותו אשר תילחם למען קדושת השבת בעיר רמת גן.

הפרטים הראשוניים שמתפרסמים על ידי בני ביתו של הרב הם, שלאחר שנים שעורר וזעק על חילולי השבת בפרהסיא, ולאחר שניסה בכמה וכמה דרכים ואופנים לדבר עם ראש העיר המכהן כרמל שאמה הכהן אך ללא הועיל, הכריע הגר"י זילברשטיין כי הגיע העת והזמן להילחם בחילולי השבת מהבית פנימה, ולהקים מפלגה עבור הציבור הדתי והמסורתי בעיר רמת גן, מפלגה אשר תעשה את כל אשר ביכולתה למען התורה והשבת בעיר.

יודעי דבר אומרים ל'בחדרי חרדים' כי הגר"י זילברשטיין לוקח את הדבר כפרוייקט אישי, ועירב עסקנים בכירים מ'דגל התורה' אשר פועלים בשבועות האחרונים ללא הפסקה למען הצלחת המפלגה החדשה. לעת עתה עוד לא פורסם מי יעמוד בפועל בראשות המפלגה ומי יכהן כחברי מועצה בעתיד, אך ככל הנראה כמה עסקנים ואנשי עסקים המקורבים לעמוד ההוראה הם אלו שיכנסו למפלגת 'מאמינים ברמת גן', אשר כאמור, הוקמה באופן אישי על ידי עמוד ההוראה למען כבוד וקדושת השבת בעיר.

ללא ספק מדובר בדרמה של ממש, ובפרט שפתיחתה של מפלגה זו היא פרידה ועזיבה של נציגי ש"ס ברמת גן, אשר לטענת מקורבי עמוד ההוראה לא עשו מספיק למען כבוד וקדושת השבת בעיר. 

בחודש אייר תשפ"ג, כתב מכתב הגר"י זילברשטיין בו קרא לתושבי רמת גן שלקראת הבחירות העומדות להתקיים בקרוב לראשות העיר, יש לדעת שכל מי שבוחר לראשות העיר אדם המנהיג את העיר על ידי חילול שבת בפרהסיא, נחשב גם הבוחר בו כשותף לנלחם נגד השבת ונגד קדושת ארץ ישראל ונגד האלוקים. במכתב המדובר עוד לא הכריז על הקמת המפלגה, בשבועות הקרובים יתפרסמו מכתבים נוספים מעמוד ההוראה וגדולי ישראל נוספים, למען הצלחת המפלגה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום