התפתחות משמעותית בבחירות בבית שמש: שלומי אמונים תתמוך בשמוליק גרינברג

שלומי אמונים הודיעה על תמיכה בשמוליק גרינברג, מועמד 'דגל' לראשות העיר | ההסכם הוביל לקרב האשמות בתוך המפלגה החסידית. גולדקנופף וטסלר לפרוש: "הפרה בין שותפים לסיעה ומהלך חד צדדי ע"כ ההשלכות". שלומי אמונים: "כדאי לחברים להירגע עם התדרוכים"

אברהם פריינד | פוליטי 5.9.2023 | 14:19

הישיבה בבית דגל בבני ברק | צילום: באדיבות המצלם

סיעת 'שלומי אמונים' חתמה היום (שלישי) על הסכם עם מפלגת 'דגל התורה' שכולל תמיכה במועמד המפלגה לראשות העיר שמוליק גרינברג. כך פורסם לראשונה ל'בחדרי חרדים'. על ההסכם עם 'דגל' חתומה גם חסידות בעלז. מדובר בהתפתחות משמעותית במירוץ לראשות העיר, בו מתמודדת גם ראש העיר עליזה בלוך.

בשעה האחרונה התכנסו חברי מועצת העיר מטעם דגל התורה בבית המפלגה בבני ברק יחד עם היו"ר משה גפני ויו"ר שלומי אמונים בבית שמש שמעון גולדברג במטרה לחתום על ההסכם הסופי.

במערכת הפוליטית החרדית מעריכים כי להסכם בבית שמש יהיו השלכות על ערים נוספות ברחבי הארץ, כגון אלעד, שם ממתינים בשלומי אמונים להודעת דגל התורה על תמיכה בפרוש.

ההסכם עם 'דגל התורה' הוביל לקרב האשמות בין שלומי אמונים לאגודת ישראל. השר גולדקנוף וסגה"ש טסלר הודיעו רשמית לפרוש: "ההסכמים שלך עם דגל באלעד ובית שמש לא מחייבים אותנו. מדובר בהפרה בין שותפים לסיעה ומהלך חד צדדי על כל ההשלכות".


המסמך המלא

באגודת ישראל טוענים כי מדובר במחטף: "המהלך נעשה ללא תיאום וללא כינוס ועדת השמונה תוך ניצול את העובדה שהמזכ״ל בטיסה", אמר גורם במפלגה.

בשלומי אמונים הגיבו למתקפה מצד אגודת ישראל. גורם בכיר בסיעה אמר: "כדאי לחברים בגור להירגע עם התדרוכים נגד שלומי אמונים אחרי שהם ישבו עם ש״ס לסגור דיל ארצי והמועמד שלהם חנוך זייברט ממשיך לחפור בקהילות המשתייכות לכלל חסידי בבני ברק". "ראשי קהילות לוחצים את שלומי אמונים לרוץ בנפרד בבני ברק ולא רק בבית שמש", הוסיף הגורם.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום