טיסות השבוע בצייד הטיסות: פראג, וינה, ונציה ועוד

מונציה ועד פראג- טיסות השבוע שנתפסו בצייד הטיסות

מעניין 12.9.2023 | 19:33

צייד הטיסות | צילום: צייד הטיסות

כמידי שבוע, גם השבוע ניתן למצוא טיסות זולות מאוד שנתפסו ב "צייד הטיסות". בקבוצות הווטסאפ של צייד הטיסות עולה כמעט בכל יום רשימה של טיסות זולות עם תאריכים ספציפיים, בהם ניתן למצוא כרטיסי טיסה מוזלים מאוד לפי יעד ותאריך. חשוב לציין שטיסות זולות אלו הן טיסות 'לואו קוסט' בדרך כלל, ומחיר הטיסה הבסיסי לא כולל כבודה, הושבה, ואפילו לא טרולי. המחיר הוא מחיר בסיסי לכרטיס טיסה עם תיק גב קטן בדרך כלל.

אם אתם גמישים ויכולים לטוס לפי התאריכים המוצגים- תוכלו לטוס בזול מאוד. גם עם הוספת כבודה אם היא נצטרכת, עדיין הכרטיסים זולים מאוד ביחס לתאריכים אחרים. 

השבוע הרובוט הצליח לתפוס טיסות זולות לפראג לחודש אוקטובר ולחודש ינואר למגוון תאריכים בעלות של 166$- 192$ לכרטיס הלוך חזור-המחיר נחשב זול מאוד לטיסה לפראג. לונציה, העיר האיטלקית על המים הנחשבת לעיר תיירותית פופולרית מאוד, טיסות זולות מאוד החל מ 53$ הלוך חזור לחודשים אוקטובר-נובמבר. לוינה, אוסטריה נמצאו טיסות המחירים מצויינים לחודשים נובמבר-דצמבר בטווח מחירים של 56$-74$ הלוך חזור, ולסופיה,בולגריה במחירים זולים עוד יותר 43$-52$ הלוך חזור.

להצטרפות ולקבלת עדכונים מצייד הטיסות לחץ כאן

בצייד הטיסות התחילו לשווק גם את חבילות החורף. החבילות כשרות למהדרין וכוללות טיולים ואטרקציות למגוון יעדים, כגון סקי כשר למהדרין בבנסקו, דובאי כשר למהדריןטביליסי גאורגיה כשר למהדרין, פראג כשר למהדרין ועוד.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום