לפיד מפתיע: "בקרוב פריימריז לראשות יש עתיד"

יו"ר האופוזיציה הצהיר כי ככל הנראה יתקיימו פריימריז לראשות מפלגת יש עתיד עוד השנה. לדבריו, "לא חושב שצריך להיות פריימריז לתפקיד חברי הכנסת". על ההסכם עם סעודיה אמר: "אסור באיסור חמור שסעודיה תהפוך למדינה סף גרעינית"

אביחי חבר | פוליטי 28.9.2023 | 09:30

יאיר לפיד | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר האופוזיציה חה"כ יאיר לפיד הצהיר הבוקר (חמישי) בריאיון לרדיו 103 כי ככל הנראה עוד בשנה הקרובה יתקיימו פריימריז ביש עתיד לתפקיד יו"ר המפלגה. 

לפיד אמר: "יהיו פריימריז ביש עתיד כנראה עוד השנה לתפקיד היו"ר, אני לא חושב שצריך להיות פריימריז לתפקיד חברי הכנסת".לפיד התייחס גם להסכם עם סעודיה ואמר: "אני תומך גדול, אני רק אומר שאסור באיסור חמור שסעודיה יכלול הפיכה של סעודיה למדינה סף גרעינית. זה מסוכן כל הממסד הביטחוני נגד זה. הייתה לו פעם אחריות, הוא במצוקה פוליטית והוא חושב שזה הפתרון שלו".

על שיקולי נתניהו בעסקה עם סעודיה אמר: "זו העסקה שבעיני נתניהו היא הנכונה, הוא אומר 'אני אתן להם את הגרעין הסעודי ואז הם יקלו עליי בנושא הפלסטיני כי אני לא יודע מה לעשות עם סמוטריץ' ובן גביר'. זה לא שיקול לאומי, אבל זה כן השיקול שלו. אי אפשר להקריב אנטרסים ביטחוניים של מדינת ישראל בשביל לפייס את בן סמוטריץ' ובן גביר בענין הפלסטיני".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום