בצילם של גדולי ישראל: ההילולא העוצמתית מתקרבת

לשבת עם הגר"מ מאזוז בשולחן שבת נשמע לכם כמו חלום? במוסדות 'כסא רחמים' דאגו להגשים למספר זוכים את החלום לצד חלומות נוספים, כמו הגרלה על רבע מיליון שקל ועוד מגוון פרסים נדירים • כל זאת לקראת ההילולא הגדולה שתכלול השנה הפתעות ייחודיות

שימי פרקש | חרדים | תוכן שיווקי 26.12.2023 | 08:22

הגר"מ מאזוז | צילום: מתוך אתר המוסדות

מזה 30 שנה מקיימים מוסדות כסא רחמים הילולא שנתית, שהפכה למסורת מיוחדת עבור אלפי השותפים הקבועים שנכנסים להגרלות על פרסים יקרי ערך ואף זוכים לברכה אישית מהגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א, ראש הישיבה והמנהיג הרוחני של המוסדות.

הרב מאזוז אף נוהג לברך את רוכשי הכרטיסים לאירוע ולהבטיח להם "כפל כפליים" - כפל תועלת רוחנית וגשמית על תרומתם למען מפעל התורה הגדול. האירוע הקרוב יתקיים בעוד פחות משבוע, בכ"א בטבת, והפעם ממתינה הפתעה מיוחדת למשתתפים: הגרלה נדירה על השתתפות בסוף שבוע מפנק במלון יוקרתי עם ראשי הישיבה וגדולי התורה. זוהי הזדמנות חד פעמית לחוות חוויה רוחנית מרוממת לצד אירוח מלכותי וסעודות שבת עשירות.

כל מי שרוכש שני כרטיסי הגרלה או יותר לאירוע השנתי, נכנס אוטומטית להגרלה על מקום בשולחן הנחשק. בנוסף תתקיים הגרלה גדולה על פרס נדיר נוסף - רבע מיליון שקלים.

האירוע השנתי המסורתי יתקיים בקרוב ממש - בכ"א טבת תשפ"ד וזוהי הזדמנות אחרונה עבורכם להיות שותפים לתמיכה במפעל התורה ולקחת חלק בהגרלות הענק.

בישיבת כסא רחמים מזכירים, כי השנה בעקבות המצב והוראות פיקוד העורף לא תתקיים הילולא באולם כמדי שנה, אלא שידור חי שישודר גם כאן אצלנו. אך ברכישת כרטיס מלבד ההגרלות, מקבל כל תורם מארז הגנה לביתו, כשהמארז כולל ספר ייחודי שיצא לקראת ההילולא, קמיע מיוחד לשמירה והגנה, ועוד. וכמובן מתנה ללא הגרלה לכל תורם שתצורף למארז ההגנה שיגיע עד לפתח ביתכם.

אל תחמיצו את ההזדמנות להשתתף בהגרלה היוקרתית ולהיות חלק מהחזקת תורה חשובה מאין כמותה.

לחצו כאן להשתתפות>>>

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום