בבית מת'ס משיקים חידוש טכנולוגי לגיוס כספים לת"ת

בישיבת 'בית מתתיהו' בבני ברק נערכים למגבית השנתית לת"ת ומשיקים חידוש טכנולוגי שיקל על איסוף הכספים בפורים. המכשיר נבדק על ידי המשגיח ואושר. בישיבה נערכים לקמפיין

משה ויסברג | חרדים 18.3.2024 | 20:22

המכשיר על רקע היכל ישיבת בית מתתיהו | צילום: באדיבות המצלם

בקופת 'תומכי תורה' שעל ידי ישיבת 'בית מתתיהו' בבני ברק שידוע כמידי שנה בהצלחתו הגדולה בגיוס הכספים לת"ת שעוזר ותומך בצרכיהם של הבחורים במהלך השנה תחת השגחתו של משגיח הישיבה הגאון הצדיק רבי שלמה ברויאר יצאו השנה במיזם ראשון בעולם הישיבות עם מכשירי מסופונים.

בישיבה גם נמצאים בתוך שנת האבל על ראש הישיבה הגאון רבי ברוך ויסבקר זצ"ל והשנה הקדישו את המגבית לזכרו.

במסגרת החידוש הטכנולוגי כל קבוצה שיוצאת לאיסוף הכספים ביום הפורים תקבל מכשיר מסופון שבו יקבלו את הכתובות שעליהם לאסוך ביום הפורים כולל דרכי ניווט שם יעדכו און ליין איפה ממקומים כמה נאסף וכן על כל בעיה שנוצרה תוך כדי איסוף על מנת למקסם מקסימום כתובות.

הסיבה לצעד הזה, כך נודע ל'בחדרי חרדים' עקב כך שכל שנה הבחורים מקבלים דפים וצריכים לעדכן בטלפון ששם זה קרס שנה אחרי שנה וגוזל הרבה מידי זמן, וכל נושא האשראי מאד מורכב בטלפון, במכשיר הזה כמובן יהיה גם סליקת אשראי במקום.

המכשיר עבר את אישורו של משגיח הישיבה שבדק שהמכשיר יהיה בשימוש אך ורק לכתובות ודרכי הגעה וחסום מכל פריצה ומכשול של טכנולוגיה או אינטרנט לדברים אחרים.

בשנה שעברה נאספו קרוב ל- 800 אלף שקל שבקושי הספיק לכל צרכי הבחורים הנזקקים במהלך השנה שזה כולל הנעלה ביגוד דמי כיס, טיפולים ועוד ועוד. 

בעבר היו עורכים בישיבה מיצג בערב המגבית אך בשנים האחרונות אין מיצג וכל שנה בני ועד רביעי אחראיים על הקמפיין בתוך הישיבה.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום