הדרך לעצמאות כלכלית: קורס נדל"ן מומלץ

אחת הדרכים המובילות שיכולות לסלול לך את הדרך לעצמאות כלכלית היא השקעה בנדל"ן. קורס נדל"ן מומלץ יכול לפתוח לך מגוון אפשרויות, כמו התחלה של קריירה חדשה, אפשרות להכנסה קבועה מנכס מניב ועוד

כתבה מקודמת | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 1.4.2024 | 10:51

אילוסטרציה | צילום: freepik

 

מור קורן, מרצה מומחה בקורס נדל"ן והשקעות, משתף בידיעותיו על מספר גורמים חשובים בנדל"ן, כך שכל מי שרוצה יוכל ללמוד את התחום ולהצליח.

רוצה להשקיע בנדל"ן? לא יודע אם להשקיע בנדל"ן מסחרי או בנכס מניב? קרא את המאמר שיעזור לך להבין במה כדאי להשקיע ואיך ניתן להרוויח מהשקעות בנדל"ן.

עסקה אחת מוצלחת בנדל"ן בשנה תוכל לייצר לך הכנסה של כ-100,000 שקלים!

 על מנת להצליח לעשות עסקה בנדל"ן שתייצר לך רווח של כ-100,000 שקלים, אתה צריך להכיר את כל השלבים של עסקת נדל"ן: 

לדעת איך לבחור במיקום עם פוטנציאל מהיר לעליית מחירים; ללמוד איך לעשות חקר שוק; איך ניתן להוריד את המחיר בעשרות אלפי שקלים רגע לפני החתימה; איך לשפץ את הדירה בזמן קצר; כיצד לחסוך אלפי שקלים בעלויות השיפוץ; מתי למכור את הנכס ברווח; איך לתכנן תקציב ועוד.

ברגע שתלמד את כל השלבים הנחוצים לעסקה מוצלחת תוכל, במקביל לעבודה הרגילה שלך, לקנות כל שנה נכס או כמה נכסים, לשפץ ולמכור אותם ברווח של כ-100,000 שקלים בכל עסקה! 

למה כדאי להשקיע בנדל"ן?

משקיע חכם שמחפש תשואה יציבה ומקור הכנסה נוסף משקיע בנכס נדל"ן. ניתן לראות בעשור האחרון בכמה מקומות בארץ ובעולם שמחירי הנדל"ן הוכפלו ואף יותר מזה! 

כלומר, אם השקעת בנדל"ן כ-350,000 שקלים לפני עשור, יש לך היום כ-700,000 שקלים! כדאי שתדע, עם תכנון נכון וידע בכל אחד מהתחומים ניתן להרוויח יותר!

כיום, לצערנו, שום דבר אינו יציב ואיש לא יודע מה צופן לו העתיד! היום אתה עובד בעבודה נחשקת עם משכורת טובה ומחר, כתוצאה ממשבר, יכולים לפטר אותך! באופן דומה, אם כיום אתה בעל עסק מצליח, מחר הגלגל עלול להסתובב והעסק ייסגר!

כדאי לדעת, הכנסה מנכס נדל"ן מניב, בשונה מהשקעות אחרות, היא הכנסה קבועה ויציבה שאתה יכול להתבסס עליה כל החיים! 

מה לומדים בקורס נדל"ן

  • איפה הכי כדאי להשקיע

  • איך עושים חקר שוק 

  • השקעות בנדל"ן מגורים ומסחרי – מה מומלץ 

  • בניית אסטרטגיה נכונה בניהול משא ומתן

  • התנהלות נכונה מול בעלי מקצוע

  • מידע חשוב בחוזים בקניית נכס ומול בעלי מקצוע ושוכרים

  • כל שלבי השיפוץ: החל משלב התכנון, החשמל והאינסטלציה ועד הגמר

  • איך ניתן לחסוך אלפי שקלים בעלויות השיפוץ ואיפה אסור לך לחסוך 

  • מסלולי משכנתה והתנהלות מול בנקים

איך ניתן לחסוך אלפי שקלים בעלות השיפוץ

יש שתי אפשרויות עיקריות בשיפוץ נכס:

האחת היא להביא קבלן שיעשה את כל העבודה. מה שקורה, ברוב המקרים, זה שהקבלן מביא בעלי מקצוע על פי בחירתו שיעשו את העבודה ומרוויח על חשבונך אלפי שקלים.

האפשרות השנייה היא שאתה תהיה הקבלן. כלומר, אתה תביא בכל אחד משלבי השיפוץ בעלי מקצוע טובים שיעשו את העבודה. כך תוכל לחסוך עשרות אלפי שקלים בעלות השיפוץ!

כמובן, על מנת שתצליח לבחור בעלי מקצוע טובים, אתה צריך ידע פרקטי על כל אחד משלבי השיפוץ. זה מתחיל משלבי האינסטלציה, עליך לדעת איך לתכנן את הצנרת במקלחת ואיפה להניח קופסת ביקורת ואיך מתכננים את החשמל – איפה כדאי להתקין נקודת כוח עם חוט בעובי 2.2 מילימטר ואיפה נקודה רגילה, כמה נקודות חשמל כדאי להתקין בכל חדר – עד לשלב הגימור. 

לכל אחת מהאפשרויות יש יתרונות וחסרונות, אך בכל מקרה מומלץ ללמוד על כל שלבי השיפוץ! 

מרצה הקורס

מור קורן הוא הבעלים והמנהל בפועל של בית ספר ליזמות נדל"ן והשקעות ועוסק בתחום ההשקעות וההוראה יותר מ-20 שנה.

להלן המלצה של תלמידה על קורס נדל"ן של מור קורן

יפית אמיל: אני רוצה לשתף שאני כבר לא ילדה, אני בת 50 פלוס ועברתי הרבה דברים בחיים. ועדיין, קיבלתי המון ידע ותוכן מצוין בקורס במסחר בבורסה, בהשקעות ויזמות בנדל"ן ובפתיחת עסק. 

מור מלמד בקורס הרבה חומר חשוב בצורה עניינית, ממוקדת ומרתקת! אין לי ספק שמי שילמד בקורס יֵצא הרבה יותר פיקח ואפילו מיליונר! קורס חובה!    

רוצה לשמוע על קורס נדל"ן מומלץ ? השאר פרטים או התקשר ל-077-7004000 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום