אנרכיה מחוץ למעון ראש הממשלה: זיקוקים ומדורות

לאחר התיעוד שפרסם חמאס מהחטוף הירש גולדנברג-פולין, עשרות מפגינים מפרים את הסדר מחוץ לבית ראש הממשלה ברחוב עזה, חלקם שיגר זיקוקים ומדליק מדורות

קובי עוזיאלי | חדשות בארץ 24.4.2024 | 20:40

המחאה סמוך למעון ראש הממשלה | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

כוחות משטרה פועלים בשעה זו לשמירת הסדר הציבורי, בעקבות מחאה המתקיימת ברחוב עזה בירושלים, סמוך למעון ראש הממשלה, במהלכה חלקם של המפגינים החלו להפר את הסדר תוך שהבעירו אש, שיגרו זיקוקין, הפכו פחי אשפה וגדרות על נתיבי הנסיעה ברחוב. 

בשל כך, נעצרו על ידי השוטרים לחקירה שני חשודים בגין הבערת אש והפרת סדר. כוחות המשטרה ממשיכים לפעול במקום על מנת לשמור על הסדר הציבורי.

"משטרת ישראל תאפשר את חופש המחאה כחוק, אולם תפעל בכלים והסמכויות שברשותנו נגד מפרי סדר ומתפרעים אלימים באשר הם, ובכל אלו הפוגעים או המנסים לפגוע בשלום הציבור ובטחונו", נמסר מהמשטרה.

כתב ynet לירן תמרי שנוכח במקום כתב בחשבון ה-X שלו: "פשיטת רגל של המשטרה והשב״כ. זה רעולי פנים מחוץ לבית של נתניהו מציתים מדורות ענק. המלצה שלי לראש השב״כ לעזוב הכל ולהגיע לרחוב עזה".

כתב גל"צ בירושלים, יואלי ברים תיאר מהזווית שלו: "מטורף מה שקורה ברחוב עזה: מאות המפגינים פתחו בריצה והחלו להפיל מחסומים בכיכר פריז ובשדרות המלך ג'ורג'".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום