נסע לאחור ודרס את השוטר שהגיב בירי; זה מה שנמצא ברכב

כאשר הגיע החשוד לפקק תנועה, ניסה לפלס את דרכו תוך שהוא מנגח מספר רכבים, וכאשר הבחין כי דרכו חסומה, לפי החשד הבחין בשוטר שהיה מאחוריו ובאופן מכוון נסע עם רכבו לאחור תוך שהוא דורס את השוטר ופוצע אותו

קובי עוזיאלי | חדשות בארץ 24.4.2024 | 21:04

הרכב הפוגע | צילום: דוברות המשטרה

בשעות הצהריים במהלך פעילות אכיפה ע"י שוטר רכוב על אופנוע בעיר אשדוד, הוא סימן לחשוד שהיה ברכב לעצור בצד הדרך לבדיקה, אך החשוד שסירב, החל להימלט לפי החשד תוך נהיגה פראית ופגיעה בכלי רכב אחרים שהיו בדרכו, עד אשר הבחין כי דרכו ככל הנראה חסומה. בשלב זה לפי החשד ביצע החשוד נסיעה לאחור לעבר השוטר שהיה בעקבותיו, ופגע בו לפי החשד באופן מכוון.

השוטר שחש בסכנה לחייו, ביצע ירי לעבר נהג הרכב שהמשיך להימלט. השוטר פונה במצב קל-בינוני לבית החולים.

כוחות משטרה גדולים שערכו סריקות אחר החשוד, הצליחו לאתרו יחד עם אדם נוסף ברחוב אחר בעיר, כשהם פצועים ככל הנראה מירי, והם פונו לקבלת טיפול רפואי.

הערב מעדכנת המשטרה כי חקירת האירוע נמשכת, וכי עד כה העלתה כי השוטר שחשד בנהג, ביקש לעצור אותו לבדיקה, והאחרון כאמור החל להימלט בפראות ברחבי העיר תוך שהוא מסכן את משתמשי הדרך, לא נשמע לתמרורים וחוצה צמתים באור אדום, כל זאת בשעה שהשוטר דולק אחריו בניסיון להביא למעצרו.

כאשר הגיע החשוד לפקק תנועה, ניסה לפלס את דרכו תוך שהוא מנגח מספר רכבים, וכאשר הבחין כי דרכו חסומה, לפי החשד הבחין בשוטר שהיה מאחוריו ובאופן מכוון נסע עם רכבו לאחור תוך שהוא דורס את השוטר ופוצע אותו באורח קל.

השוטר שכאמור חש סכנה ממשית לחייו ולחיי משתמשי הדרך, ביצע ירי לעבר הרכב, שנמלט.

כוחות משטרה גדולים שהוזעקו וערכו סריקות נרחבות, הצליחו לאתר את הרכב הפוגע כשהוא נטוש, ובקרבת מקום איתרו את שני החשודים כשהם ברכב אחר, לאחר שאשתו של החשוד המרכזי ככל הנראה אספה אותם, כשהם פצועים מהירי, והשלושה נעצרו להמשך חקירה בזמן שהחשודים בדריסה פונו לקבלת טיפול. כמו כן שני הרכבים ששימשו את החשודים ואת האישה נתפסו.

בחיפוש שערכו השוטרים, נתפסו סמים מסוכנים ואלפי שקלים במזומן שהיו לפי החשד ברשות הנהג החשוד.

מחר (חמישי) יובאו החשודים בפני בימ"ש השלום בבקשה להאריך את מעצרם.

מדובר באירוע שני בשבועיים האחרונים, שבו עבריין באופן מכוון לא בוחל באמצעים ופוגע בשוטר על מנת להימלט מדין. בהתאם למדיניות מפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן והדגש שניתן בנושא ע״י מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רועי ולדמן, המאבק בעבריינים באזור לכיש נמשך כל העת, יידע כל עבריין שיבחר להשתמש בכוח פיזי או בנשק קר או חם נגד שוטרים בפרט ונגד אזרחים בכלל, שהמשטרה תפעל בכל האמצעים על מנת למצות עמו את מלוא חומרת הדין ולהשאירו מאחורי סורג ובריח.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום