מאסק שיתף את אזהרה של השר האמירתי: "יודע על מה הוא מדבר"

המיליארדר אילון מאסק צייץ מחדש סרטון מ-2017 בו מצביע שר החוץ של איחוד האמירויות על כך שמדינות המערב לא עושות שום דבר כדי להתמודד עם איום הטרור בתוכן: "הוא יודע על מה הוא מדבר"

שלו שינברג | חדשות בעולם 28.4.2024 | 10:58

אילון מאסק | צילום: צילום מסך

אילון מאסק, אחד האנשים המשפיעים בעולם עם מאות מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, שיתף סרטון של שר החוץ של איחוד האמירויות מלפני שבע שנים בו הוא מזהיר כי מדינות המערב לא מתמודדות עם איום הטרור בתוכן. 

מאסק כתב: "הוא יודע על מה הוא מדבר", בהתייחסו לסרטון מ-2017 בו טוען השר האמירתי כי מדינות באירופה עשויות להיות "חממות טרור" אם לא יתמודדו עם הקיצוניות. 

 

שר החוץ של איחוד האמירויות השייח' עבדאללה בן זאיד אל-נהיאן אמר אז שיש לזהות מדינות כאלה בפומבי אם הן לא יעשו יותר כדי לטפל בטרור: "סעודיה להוטה יותר להילחם בטרור מאשר האירופים", אמר במהלך פורום הטוויפס 2017.

 "הקולות שאנו שומעים הקוראים לרצח ושפיכת דם נמצאים בלונדון, גרמניה, ספרד ואיטליה. יבוא יום שבו נראה הרבה יותר רדיקלים, קיצוניים וטרוריסטים מגיעים מאירופה בגלל חוסר קבלת החלטות, והניסיון להיות פוליטיקלי קורקט. מעתה והלאה, נבייש את המדינות הללו. נסווג אותן כחממות של טרור אם הן לא יטפלו בבעיית הטרור הזו באדמותיהם", אמר אז השר האמירתי.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום