12 פצועים בשתי תאונות דרכים בשעה האחרונה

שמונה בני אדם נפצעו באורח בינוני וקל בהתהפכות מיניבוס בכביש 2 | 4 נפצעו בתאונת דרכים בכביש 7025

קובי עוזיאלי | חדשות בארץ 28.4.2024 | 14:21

התאונה בכביש 7025 | צילום: דוברות הצלה

בתאונת דרכים בכביש 2 סמוך למחלף אולגה נפצעו שמונה בני אדם.

מדוברות מד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים לניאדו והלל יפה, 8 פצועים בגילאי 20, 40 ו-60, במצב קל עד בינוני עם חבלות בגופם. 

חובש רפואת חירום במד"א זאבי פישמן סיפר: "ראינו את המיניבוס הפוך על צידו כשבתוכו נוסעים, מיד התחלנו בחילוץ הנוסעים, כולם היה בהכרה מלאה וסבלו מחבלות בגופם. ביצענו מיון ראשוני והענקנו לכולם טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל חבישות ולאחר מכן פינינו אותם באמבולנסים של מד"א לבתי החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבם קל עד בינוני."

במקביל כונני ארגון הצלה הוזעקו לתאונה נוספת שהתרחשה בכביש 7025 סמוך ליישוב צרופה.

יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לגבר כבן 40 עם חבלות בפלג גופו העליון ובגפיים במצב בינוני, ולשלושה נפגעים נוספים במצב קל, לאחר והם פונו להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה. 

חובש הצלה בני גריינימן שהגיע ראשון למקום דיווח: "כשהגעתי לזירת תאונת הדרכים, מצאתי גבר כבן 40 הסובל מחבלות בפלג גופו העליון ובגפיים לאחר שנפגע בתאונת דרכים בין שלושה רכבים פרטיים ומשאית. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים רמב"ם בחיפה. בנוסף הענקנו טיפול רפואי ראשוני לשלושה נוסעים שנפגעו באורח קל, והם פונו להמשך טיפול בבית החולים."

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום