הרמטכ"ל אישר תוכניות בפיקוד דרום להמשך הלחימה

הרמטכ"ל רב אלוף הרצי הלוי אישר תוכניות עם מפקדי האוגדות והחטיבות בפיקוד הדרום. הדרג הצבאי ממתין לאישור של הדרג המדיני לפעולה | האם הכניסה לרפיח קרובה מתמיד?

ישראל לפקוביץ | חרבות ברזל 28.4.2024 | 15:32

הרמטכ"ל באישור המשך הלחימה ברצועה | צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל הרצי הלוי אישר תוכנית להמשך המלחמה בעזה ובכללה פעולה ברפיח בדרום הרצועה. הרמטכ,ל קיים שיח בנושא עם מפקד פיקוד הדרום אלוף ירון פינקלמן וכלל מפקדי האוגדות והחטיבות בפיקוד. הדרג הצבאי ממתין לאישור של הדרג המדיני לפעולה.

 

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום בבסיס פלמחים ונפגש עם לוחמי יחידת זיק של חיל התותחנים שמפעילים כלי טיס מאוישים מרחוק. "היחידה והמערך אחראיים לסדר גודל של 40% מחיסולי המחבלים בעזה זאת תוצאה פנומנלית, זה נעשה גם בנזק אגבי מאוד נמוך, הדבר הזה מאוד משמעותי", אמר גלנט. "העבודה שלכם מביאה לסגירות מעגלים מהירות באיכות גבוהה ולתוצאות מרשימות מאוד ואני מברך על העניין הזה".

על רקע האישורים להמשך הלחימה יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן טען בפורום הכלכלי העולמי בסעודיה כי "ישראל תיכנס לרפיח בימים הקרובים". אבו מאזן הוסיף כי "ארה"ב היא המדינה היחידה שיכולה לעצור את ישראל מלתקוף את רפיח. אנחנו דורשים את עצירת הלחימה ואספקת סיוע לרצועה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום