ישראל נערכת להתפרצות גל אנטישמי אנטי יהודי וישראלי

נוכח השמועות על האפשרות שבית הדין הפלילי הבינ"ל יוציא צווי מעצר נגד בכירים בישראל: שר החוץ ישראל כ"ץ הנחה את כל נציגויות ישראל בעולם להיערך באופן מיידי להתפרצות גל אנטישמי אנטי יהודי ואנטי ישראלי חמור בעולם

יענקי פרבר | מדיני 28.4.2024 | 17:24

גרפיטי אנטישמי | צילום: שגרירות ישראל בליסבון

נוכח השמועות על האפשרות שבית הדין הפלילי הבין לאומי יוציא צווי מעצר נגד בכירים בישראל, בדרג המדיני ובצה"ל, שר החוץ ישראל כ"ץ הנחה היום את כל הנציגויות של מדינת ישראל בעולם להיערך באופן מיידי להתפרצות גל אנטישמי אנטי יהודי ואנטי ישראלי חמור בעולם.

בשל חומרת האיום על הקהילות היהודיות בחו"ל, שר החוץ כ"ץ הנחה לשתף גם ארגונים יהודיים בחו"ל בצורך להיערך להליכים אפשריים מסוג זה, כולל תיאום הגברת האבטחה סביב מוסדות יהודיים מול השלטונות, ופנה לשר עמיחי שיקלי, הממונה על המאבק באנטישמיות, לפעול גם הוא בנושא.

שר החוץ ישראל כ"ץ: "אנחנו מצפים שבית הדין ימנע מהוצאת צווי מעצר נגד בכירים ישראלים בדרג המדיני והביטחוני. אין דבר מעוות יותר מלנסות למנוע מישראל להגן על עצמה מול אויב רצחני שקורא באופן גלוי להשמדת מדינת ישראל. במידה והצווים יוצאו הם יפגעו במפקדי ולוחמי צה"ל ויעניקו רוח גבית לארגון הטרור חמאס וציר האיסלאם הרדיקאלי בהובלת איראן נגדו אנו נלחמים.

ישראל נלחמת נגד ארגון טרור רצחני שתקף אותה וביצע פשעים מהחמורים בהיסטוריה נגד אזרחים ששהו בבתיהם וצעירים שבילו בפסטיבל, כולל פשעים חמורים של רצח וחילול גופות של גברים נשים וטף.

ממשרד החוץ נמסר: "ישראל פועלת תוך הקפדה על כל דיני המלחמה, בליווי מערכת משפטית חזקה ועצמאית, ומאפשרת סיוע הומניטרי נרחב לאוכלוסייה בעזה בשיתוף גורמים בין לאומיים, למרות שהחמאס משתמש באוכלוסיה כמגן אנושי, תוקף ומקשה על מתן הסיוע. לא נרכין ראשנו ולא נירתע ונמשיך להיאבק עד לשחרור כל החטופים, הכרעת ארגון הטרור חמאס והשבת תושבינו בדרום ובצפון לבתיהם מתוך שקט וביטחון".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום