הנוסעים החרדים התלוננו כי המזוודות לא מגיעות

חרדים רבים תושבי אנטוורפן שטסים לישראל דרך בריסל עם חברת 'בריסל איירליינס', התלוננו כי המזוודות שלהם לא מגיעות לארץ כשהם נוחתים בישראל. לטענת הנוסעים זה קורה רק בטיסות לישראל. החברה מסרה כי היא נאלצת להסיר מזוודות בגלל משקל המטוס

יענקי פרבר | רכב ותחבורה 15.5.2024 | 08:56

אילוסטרציה | צילום: שוקי לרר

בימים האחרונים הגיעו לידי מערכת 'בחדרי חרדים' תלונות רבות של נוסעים חרדים המתגוררים באנטוורפן וטסים לישראל דרך בריסל בירת בלגיה. הנוסעים התלוננו כי הם נאלצים לטוס רק עם חברת 'בריסל איירליינס' שטסה ישירות לישראל וכי אין חברה אחרת.

לטענתם פעם אחר פעם הם נוחתים בנתב"ג ומגלים שהמזוודות שלהם לא הגיעו, ונגרם להם עגמת נפש. מבדיקה מדוקדקת התברר כי רק נוסעים בטיסות מבריסל לישראל דרך חברת 'בריסל איירליינס' נתקלו במצב הזה.

דוד ברניג, תושב אנטוורפן שבבעלות סוכנות נסיעות 'פירסט קלאס טראוול' (First class travel) סיפר ל'בחדרי חרדים' כי הוא קיבל תלונות על כך והטענות נכונות, אך הדבר לא נובע מאנטישמיות או התנכלות מכוונת ליהודים או לישראלים.

הוא אמר כי החברה הודיעה כי הסיבה להורדת חלק מהמזוודות היא בגלל בעיית משקל של המטוס. "המטוס טס עם הרבה יותר דלק מבריסל לכיוון תל אביב בהשוואה לטיסות ליעדים אחרים עם אותו מרחק, במקרה שאי אפשר לנחות בתל אביב עקב המצב הביטחוני, המטוס יאלץ לשוב לבריסל או לנחות במדינה אחרת, ולכן יש בו הרבה יותר דלק מהרגיל, ולכן המשקל של המטוס הרבה יותר כבד, ולא יכולים לקחת את כל הכבודה איתם, אז החברה, עובדי השדה, נאלצים להשאיר חלק מהמזוודות בבריסל ולשלוח אותן בטיסות הבאות".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום