המהלך החשוב של יצרנית רכבי היוקרה

במקום מנועי שמונה הבוכנות, בנטלי תציג מנועים היברידיים ונקיים יותר • המכוניות של בנטלי נחשבות כיום לאחד מסוגי המכוניות היקרים ביותר שמשווקים בארץ

רוני נאק | רכב ותחבורה 15.5.2024 | 09:41

יצרנית רכבי הפאר - בנטלי - מוותרת על מנועי V8 רועמים | צילום: בנטלי

יצרנית מכוניות היוקרה הבריטית בנטלי מודיעה על מהלך שלבטח יאכזב לקוחות רבים שהפרוטה מצויה בכיסם: לפי הודעתה של בנטלי, היצרנית תפסיק לייצר דגמים בעלי מנועי שמונה בוכנות שמיועדים לאירופה, בריטניה והמזרח התיכון.

לפי בנטלי, הדור הנוכחי של מנועי שמונה הבוכנות של היצרנית (שנפחו ארבעה ליטרים) שמותקן ב-GTC, בקונטיננטל GT ובפליינג ספר, מכוניות היוקרה של היצרנית כבר לא יוצע בדגמים הללו, אך היצרנית כן תמשיך להציע אותו ברכב הכביש-שטח של בנטלי, הבנטיאגה.

למי שלא בשוק לבנטלי חדשה נספר שהמכוניות של בנטלי נחשבות כיום לאחד מסוגי המכוניות היקרים ביותר שמשווקים בארץ. במקום מנועי שמונה הבוכנות, בנטלי תציג מנועים היברידיים ונקיים יותר. בנטלי עושה שימוש במנועי שמונה בוכנות מעל 75 שנים והדור היוצא נחשב ליצירת אומנות: הנפח שלו הוא ארבעה ליטרים אך ההספק שמושג באמצעות שני מגדשי טורבו עומד על 542 כוחות סוס. שיא הגמישות של המנוע מושג ב-2,000 סיבובים רגועים לדקה, כלומר כדי לתת כוח המנוע בקושי מתאמץ.

לפי בנטלי, מאז הצגת הדור הנוכחי של מנועי שמונה הבוכנות של היצרנית יוצרו מעל 53,000 מכוניות מדגמי הסדאן והקופה של היצרנית שצוידו במנוע האימתני. מכוניות אחרונות יוצעו על ידי בנטלי למכירה עד חודש יוני.

מאז שנת 1998 בנטלי הבריטית היא בבעלות קונצרן פולקסווגן ומונהגת בהתאם ותחת האסטרטגיה הקבוצתית.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום