פגיעה ישירה בשדרות | צה"ל החל לפעול בלב מחנה הפליטים ג'באליה

רקטה פגעה בבניין בשדרות, שתי נשים נחבלו בדרכן למרחב המוגן | צה"ל החל לפעול הלילה בלב מחנה ג'באליה. ביממה האחרונה נוהלו קרבות עצימים מול עשרות חוליות חמושות וחוסלו מספר רב של מחבלים | תיעוד:דגם דמוי טנק שאיתרו הלוחמים במוצב חמאס

צביקה סגל | חרבות ברזל 15.5.2024 | 11:40

כוחות צה"ל בעזה, הפגיעה בשדרות | צילום: דובר צה"ל

הבוקר (רביעי) נשמעו אזעקות בעיר שדרות, שחזרה בימים האחרונים למעגל הירי של חמאס, עם חזרת כוחות צה"ל לצפון הרצועה. בשעה 10:00 נשמעה אזעקת "צבע אדום" וזוהו 2 שיגוררקטות לעבר העיר. אחת הרקטות פגעה פגיעה ישירה בבניין לא מאוכלס בשכונה חדשה בעיר. רקטה שנייה יורטה. באזעקה שנשמעה מוקדם יותר, שתי נשים נחבלו בדרכן למרחב המוגן ופונו על ידי מד"א לבית חולים כשהן במצב קל. 

בתוך כך, כחלק מהעמקת הפעילות במרחב ג'באליה, כוחות אוגדה 98 החלו לפעול הלילה בלב מחנה הפליטים. לוחמי צוותי הקרב של חטיבות 7, הצנחנים ו-460 ניהלו ביממה האחרונה קרבות עצימים מול עשרות חוליות חמושות וחיסלו מספר רב של מחבלים. באחת מהתקיפות, כלי טיס של חיל האוויר חיסלו את חוליית המחבלים שביצעה ירי למרחב שדרות אתמול.

 

גם דמוי טנק שאיתרו כוחות צוות הקרב של חטיבת גבעתי במוצב חמאס | צילום: דובר צה"ל

בדרום הרצועה, כוחות אוגדה 162 ממשיכים את פעילותם בימים האחרונים במרחב מזרח העיר רפיח כדי לטהר את האזור ממחבלים ותשתיות טרור נוספות.

צוות הקרב של חטיבת גבעתי יצא בימים האחרונים להתקפה חטיבתית ממוקדת על מוצב במרחב אשר שימש את ארגון הטרור חמאס לאימונים. בהתקפה חוסלו מחבלים במהלך היתקלויות פנים מול פנים, וכן אותר מתחם המדמה כלים צה"לים ואמצעי לחימה רבים.

במהלך היממה האחרונה כלי טיס של חיל האוויר תקפו והשמידו כ-80 מטרות טרור.  בין המטרות שהותקפו, מבנים צבאיים, אתרי ומחסני אמל"ח, משגרי טילים, עמדות תצפית ותשתיות צבאיות נוספות.

 

הלחימה במזרח רפיח צילום: דובר צה"ל

כמו כן, הבוקר כוחות צוות הקרב של חטיבת נח״ל סיימו לפעול במרחב זייתון ונערכים לפעולות התקפיות נוספות, צוות הקרב של חטיבה 2 ממשיכים בפעילות במרחב זיתון.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום