אלעד פינגרהוט ניגש לסייע ללוחמים שנפגעו - ונרצח ע"י חיזבאללה

אלעד נפגע בעת שניגש לסייע ללוחמים שהותקפו בטיל נ"ט: "תוך כדי ריצה נורה הנ"ט השני ממנו נהרג" | "הריצה של אלעד הי"ד אל התופת כדי לסייע לחיילי צה"ל שנפגעו מלמדת על החינוך שינק והערכים שנטעו בו הוריו", ספד ראש המועצה

צביקה סגל | חדשות בארץ 15.5.2024 | 16:07

אלעד פינגרהוט הי"ד | צילום: באדיבות המצלם

אלעד פינגרהוט, תושב מצובה ואב ל-3, הוא ההרוג מירי חיזבאללה אמש בגליל המערבי. כך הותר לפרסום. פינגרהוט, במקור מאפרת, התגורר לאחרונה באזור הגליל.

"לאחר יממה של הרבה סימני שאלה, ברגעים אלה הותר לפרסום כי אלעד פינגרהוט הי"ד הוא האזרח שנרצח מטיל נ"ט במושב אדמית", כתב היום עודד רביבי, מכר המשפחה וראש מועצת אפרץ לשעבר.

"אלעד הוא בנם של משה וטלי משכונת הדקל, ואח של שמשון, מתן, אוריה, יעל ומיכל. אלעד נהרג לאחר שראה את שיגור הנ"ט הראשון וניסה לסייע לכוחות שנפגעו. תוך כדי ריצה נורה הנ"ט השני ממנו נהרג. חיבוק גדול של תנחומים למשפחת פינגרהוט המורחבת", הוסיף רביבי.

דובי שפלר, ראש המועצה המקומית אפרת, ספד לאלעד: "ליבנו עם משפחת פינגרהוט, משפחה ותיקה ושורשית באפרת. הריצה של אלעד הי"ד אל התופת כדי לסייע לחיילי צה"ל שנפגעו מלמדת על החינוך שינק והערכים שנטעו בו הוריו. המועצה על כל אגפיה תלווה את משפחתו ותסייע ככל שיידרש". 

פינגרהוט, כאמור, נפגע מפגיעת טיל נ"ט בקיבוץ אדמית שבגליל המערבי, בעיצומו של יום הקרב בצפון -  בצל יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל. מאז תחילת הלחימה נהרגו 24 אזרחים בגזרת הצפון מתקיפות חיזבאללה.

צה"ל הודיע אתמול במהלך היום זוהו מספר שיגורי נ"ט למרחב אדמית וכתוצאה מכך, חייל צה"ל נפצע באורח בינוני וארבעה חיילים נוספים נפצעו באורח קל. החיילים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחותיהם עודכנו. בתגובה, מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מבנים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה במרחבים עייתא א-שעב ובכפר כילא שבדרום לבנון

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום