נתניהו לתקשורת בארה"ב: "מבצע ברפיח ייקח שבועות"

נתניהו אמר בריאיון לתקשורת האמריקנית: "מבצע ברפיח ייקח שבועות. אנחנו צריכים להגן על האומה שלנו. אנחנו צריכים לעשות מה שאנחנו צריכים לעשות. אנחנו לא יכולים לאפשר לחמאס להשתלט מחדש על הרצועה"

ישראל לפקוביץ | מדיני 15.5.2024 | 18:20

פעילות כוחות צה"ל ברפיח | צילום: דובר צה"ל

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בריאיון לתקשורת האמריקאית למתיחות עם ארה"ב בסוגיית המתקפה הצבאית ברפיח, אך עמד בתוקף על כך שהמבצע נדרש "כדי להגן על ביטחון ישראל".

"כן, יש לנו מחלוקת על עזה. יותר נכון ברפיח. אבל אנחנו צריכים לעשות מה שאנחנו חייבים לעשות", אמר נתניהו בראיון לרשת CNBC. "לפעמים צריך אתה פשוט צריך לעשות את מה שנדרש כדי להבטיח את הישרדותך ואת עתידך. אנחנו לא יכולים להמשיך כך שחמאס ישתלט מחדש על עזה".

"אני מקווה שנוכל לראות עין בעין עם ארה"ב את הדברים, אנחנו מדברים איתם, אבל בסופו של דבר אנחנו עושים מה שאנחנו צריכים לעשות כדי להגן על חיי האומה שלנו", אמר נתניהו.

נתניהו נשאל האם יורה על פלישה מלאה לרפיח: "זו פעולה שנעשית באחריות, צעד אחר צעד. המבצע בעיר הדרומית ברצועה ייקח שבועות". ראש הממשלה אמר כי הוא מקווה שממשל ביידן יפסיק את בלימת זרימת הנשק לישראל, ונשבע כי הוא "יילחם בחמאס ללא תמיכה אמריקנית", אך ציין כי הוא מעריך את הסיוע האמריקני.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום