כמו במנהטן: פרויקט מגורים יוצא דופן נחשף במרכז הארץ

בלב השכונה העתידית, על גדות אגם אקולוגי ופארק ירוק ורחב ידיים, קם לו מיזם מגדלים מרהיב ביופיו המזכיר את המחוזות הכי יוקרתיים ומפוארים בעולם. המיזם שנבנה לצד שדרת חנויות צמודה וגן משחקים ענק לילדים, מציע דירות מפנקות במרכז הארץ במחירי פריפריה ועתיד להפיק למשקיעיו רווחים נאים במיוחד • כל הפרטים בכתבה

יוסף אור | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 6.6.2024 | 14:59

יוקרה ופינוק | צילום: יח"צ

להשיג דירה במגדל בגוש דן במחיר של דירה בפריפריה? יש דבר כזה! שכונת נופי בן שמן קורמת עור וגידים והופכת להיות אחד מהיעדים הפופולריים והמבוקשים ביותר במרכז הארץ. השכונה העתידית, השוכנת בין תל אביב וירושלים, מהווה מוקד משיכה למשפחות החפצות באיכות חיים גבוהה ללא פשרות.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>

היתרון הבולט של השכונה היא מיקומה בסמיכות לכל עורקי התחבורה הראשיים כמו כביש 1, וכביש 6 כשהתושבים ייהנו מגישה ישירה למחלף בן שמן, נתב"ג, ולתחנות רכבת ישראל.

השכונה מאופיינת בתכנון בנייה אורבני, מתקדם ומודרני והיא עתידה להפיק תשואה גבוהה במיוחד עבור המשקיעים בה. 

כעת החל שלב שיווק הדירות במיזם מגורים מרהיב ביופיו ועשיר באבזור מפנק שקם לו על גדות הפארק והאגם האקולוגי בשכונה.

גולת הכותרת המרכזית של המיזם היא ללא ספק המגדל הייחודי - פסגת היוקרה שמציעה נוף פנורמי מרהיב עד לקו הרקיע המוכר של תל אביב. המגדל מזכיר ביופיו ועוצמתו את גורדי השחקים של מנהטן, כשהדירות נהנות מעיצוב פנים מתקדם ומחללים גדולים.

הפרויקט מציע סביבת מגורים משודרגת ומפנקת. בלבו ממוקמת רחבת גינון ירוקה ומטופחת להפליא, מעין פנינת טבע מלטפת בתוך הסביבה העירונית. הדיירים יוכלו ליהנות גם משדרת חנויות ומסעדות צמודה, הממוקמת בסמוך לגן משחקים ענקי לילדים. אלו יעניקו לדיירים את כל מה שנדרש עבור חווית מגורים מושלמת ממש מתחת לבית. 

מגדלים מפוארים | צילום: יח"צ

ליהנות מכל הפלוסים

החברה היזמית המשווקת את הפרויקט המשתלם ביותר בשכונה הינה "נכסים פלוס".  לחברה ותק רב ומאות לקוחות מרוצים שנהנים מתשואות גבוהות ומחברה גדולה עם גב כלכלי יציב, אשר משווקת מזה שנים רבות פרויקטים רבים ברחבי הארץ. החברה מספקת ללקוחותיה מחירים אטרקטיביים ביותר, משמעותית נמוכים מאשר אצל שאר הקבלנים באזור.

"להתעורר בשכונת נופי בן שמן החדשה מוקפים בטבע, ירוק והמון שמיים, וגם להישאר קרוב לתל-אביב ולאזורי התעסוקה, התרבות והפנאי הגדולים של גוש דן, זה נשמע כמו חלום. אנחנו דאגנו להגשים אותו", מסרו יזמי חברת נכסים פלוס. "אתם מוזמנים להתאהב בפרויקט".

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>

הון עצמי להשקעה החל מ-370,000 ש"ח.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום