האדמו"ר הגיע לנחם וחילק משחקים לילדים היתומים

הרבי מתולדות אברהם יצחק הגיע לנחם את הילדים היתומים של משפחת דיאמנט, העניק להם משחקים ואף שוחח עם היתומה הגדולה בת ה-8. תיעוד מרגש

משה ויסברג | חרדים 10.6.2024 | 14:45

הרבי מתוא"י מנחם את הילדים היתומים | צילום: באדיבות המצלם

בשבוע שעבר התרחשה טרגדיה קשה בחצר חסידות תולדות אברהם יצחק כשהאישה הצעירה מרת חנה דיאמנט ע"ה מהחסידות בהר יונה שבנוף הגליל הלכה לעולמה בגיל 28, לאחר שחלתה במחאה הנוראה ל"ע לפני פחות משנה.

המנוחה ע"ה היא הבת הגדולה של הגאון רבי נתנאל ברנדסדורפר, דומ"צ שכונת קנה בושם בבית שמש, נכדתו של הפוסק הגאון רבי מאיר זצ"ל חבר בד"ץ 'העדה החרדית' ובעל ה'קנה בושם'. אמה מרת רייזל שתח'י היא בתו של הרב גבריאל פפנהיים מנכ"ל בד"ץ העדה החרדית.

בעלה הוא האברך החשוב הרה"ג רבי מרדכי שלום דיאמנט שיבלחט"א מרביץ תורה מפורסם בחסידות שרעייתו הייתה עזר כנגדו למען יוכל לשקוד על התורה.

למגינת לב היא השאירה אחריה ארבעה ילדים יתומים. הרבי מתולדות אברהם יצחק שהגיע השבוע לנחם את המשפחה, הביא עמו משחקים לילדים היתומים, תוך כדי שהוא משוחח עם כל הילדים ועם הבת הגדולה בת ה-8, ועם שאר הבנים בני ה -6 ארבע והתינוקת בת השנתיים.

במסע הלוויה נשא בעלה הספד מצמרר והוא קיבל עליו את הדין באמונה ובגבורה. הרבי התבטא לאחר ההספד בפני מקורביו: "זה חלקי בכל עמלי".

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום