טויוטה יאריס ויאריס קרוס מתעדכנות

לצד היאריס קרוס גם טויוטה יאריס משתדרגת עם שיפור הבידוד בשלל דרכים ועוד

רוני נאק | רכב ותחבורה 11.6.2024 | 09:56

טויוטה יאריס קרוס - מערכות בטיחות חדשות | צילום: טויוטה

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה משיקה שתי גרסאות מחודשות של דגמים מוכרים ואהובים של היצרנית היפנית: מכונית הסופר מיני טויוטה יאריס ורכב הכביש שטח הקטן של טויוטה - יאריס קרוס.

טויוטה יאריס קרוס הושקה בשנת 2021 וכעת הגרסה המחודשת מכילה חבילת בטיחות יותר מקיפה מזו שהיתה בדור היוצא. חבילת אבזור הבטיחות מכונה T MATE והיא כוללת מצלמה ורדאר חדשים שמסוגלים לסרוק את השטח סביב הרכב למרחק יותר גדול כדי להעניק יותר בטיחות ולהתערב במלאכת הנהיגה בעת הצורך.

בנוסף, משולבת מערכת חדשה שבטויוטה מכנים "דיכוי האצה" אשר "מרגישה" מתי הנהג מאיץ חזק בלי לשים לב שיש לפניו מכשול כמו רכב אחר. המערכת הזאת אינה היחידה: יש גם מערכת ששמה הוא PDA, כלומר סיוע פרואקטיבי במלאכת הנהיגה, זו מערכת שהופכת את ההאטה ליותר חלקה כאשר הנהג מוריד את הרכב מדוושת התאוצה אם לדוגמה יש לפניו רכב איטי או עיקול בכביש.

המערכות האלה אינן היחידות, למעשה יש רשימה די ארוכה של מערכות בטיחות חדשות, למשל תזכורת חשובה מאוד למניעת שכחת ילדים במושב אחורי.

 

טויוטה יאריס יותר בטיחות ובידוד רעשים משופר | צילום: טויוטה

מחירה של טויוטה יאריס קרוס מתחיל ב- 153,990 שקלים לגרסת הבסיס כאשר מחיר הגרסה הבכירה עולה ל- 154,990 שקלים.

לצד היאריס קרוס גם טויוטה יאריס משתדרגת: היא מקבלת את מערכות הבטיחות החדשות של היאריס קרוס וגם שדרוג של הפחתת הרעשים, כלומר בטויוטה שיפרו את הבידוד בשלל דרכים, למשל זכוכית עבה יותר בחלונות. בנוסף שולב גם שדרוג של לוח המחוונים ומערכות המדיה השונות.

המנוע הוא כמובן היברידי והמחיר מתחיל ב-135,990 שקלים עבור רמת הגימור "אקו". מחיר הגרסה הבכירה "סטייל" שהיא גם היברידית הוא 136,990 שקלים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום