גנץ ולפיד נפגשו עם בלינקן ודנו בעסקת החטופים

ראש האופוזיציה יאיר לפיד ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ נועדו היום בנפרד עם מזכיר המדינה בלינקן במהלך ביקורו בארץ. על הפרק: העסקה הנוכחית והמלחמה בצפון

שלו שינברג | מדיני 11.6.2024 | 12:34

גנץ עם בלינקן | צילום: לשכת גנץ

יו״ר המחנה הממלכתי, בני גנץ נפגש היום עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן. בלשכת גנץ מסרו כי בפגישה הדגיש גנץ את החשיבות, במיוחד בימים אלו, של הפעלת מירב הלחץ על המתווכות כדי להביא את הסכמת החמאס למתווה החטופים שהציעה ישראל. גנץ הוסיף כי יתמוך בכל מתווה אחראי שיביא להשבת החטופים, גם מחוץ לממשלה.

עוד ציין גנץ בפני המזכיר, כי לארה״ב יחד עם הקהילה הבינלאומית כולה, תפקיד מרכזי בהסרת האיום שמציב חיזבאללה על הגבול הצפוני, והדגיש שאם העולם לא יצליח לעשות זאת - מדינת ישראל לא תהסס לפעול בנחישות להגן על תושבי הצפון ולאפשר את החזרה לביתם בביטחון.

במקביל, גם ראש האופוזיציה יאיר לפיד נפגש לפני זמן קצר עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן. השניים דנו על עסקת החטופים שנמצאת על השולחן, המצב בגבול הצפון וסוגיות נוספות.

לפני פגישתו עם מזכיר המדינה פגש ראש האופוזיציה לפיד את משפחות החטופים עם אזרחות אמריקאית. בסיום פגישתו שוחח לפיד עם משפחות החטופים שהפגינו בסמוך. 

ראש האופוזיציה יאיר לפיד: ״יש לנו משימה אחת. אחת. להחזיר הביתה 120 חטופים. הזמן שלהם נגמר. אנחנו צריכים לעשות עסקה. עד שכולם לא יחזרו לא נדע מנוחה, המדינה הזאת לא תנום ולא תשקוט. אף אחד מאיתנו לא ינום ולא ישקוט ולא נעצור עד שתהיה עסקה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום