ירון אברהם: גורם בכיר: מדובר בצעד זמני של כשבוע עד השלמת הקמת מרכזי החלוקה, שרובם יהיו בדרום הרצועה בשליטה ביטחונית של צה"ל ושיתופעלו על-ידי חברות אמריקניות אזרחיות.
מה גרם לאילון מאסק להגיד "וואו"? הנתון שמטלטל את עולם הפרסום
יוטיוב רשמה שיא חדש של 8.9 מיליארד דולר מפרסום ברבעון אחד, ואילון מאסק הגיב במילה אחת: "Wow". הכנסות החברה שוברות שיאים – וה-AI רק דוחף קדימה

אילון מאסק, מנכ"ל טסלה ו-SpaceX, נדהם מהישג פרסומי ענק של YouTube – והביע זאת במילה אחת בלבד: "Wow".
התגובה הקצרה אך המשמעותית הגיעה בעקבות פוסט שציין כי פלטפורמת הווידאו של גוגל הניבה 8.9 מיליארד דולר רק ממודעות בשלושת החודשים הראשונים של 2025, כך פורסם בטיימס ההודי.
YouTube, שנמצאת בבעלות גוגל, ראתה עלייה של 10.3% בהכנסות מפרסום לעומת הרבעון המקביל אשתקד, כך נמסר מדו"ח ההכנסות של חברת האם, Alphabet.
אמנם הנתון פספס במעט את תחזית האנליסטים שעמדה על 8.97 מיליארד דולר, אך עדיין מדובר ברבעון שמיני ברציפות של צמיחה דו-ספרתית.
Alphabet כולה דיווחה על הכנסות כוללות של 90.23 מיליארד דולר, הודות לעוצמה בפרסום בחיפוש, שירותי ענן ו-YouTube.
כיום, ההכנסות מפרסום ביוטיוב מהוות כמעט 10% מהכנסות Alphabet – נתון שמעיד על מרכזיות הפלטפורמה לרווחי החברה.
לכבוד חגיגות 20 שנה ל-YouTube, ציין מנכ"ל אלפאבית (Alphabet), סונדר פיצ'אי, כי הפלטפורמה ממשיכה להוביל בזמן צפייה בארה"ב – ומחזיקה מעל מיליארד מאזיני פודקאסטים חודשיים. גם שירותי YouTube Music ו-Premium חצו את רף ה-125 מיליון מנויים.
כך נראית ההתקדמות של גוגל ברבעון הראשון של 2025
במסגרת שיחת הרווחים, פיצ'אי הדגיש את התחזקות Google בכל התחומים – במיוחד בזכות השילוב של AI בפלטפורמות המובילות:
-
1.5 מיליארד משתמשים חודשיים באפשרות AI Overviews
-
270 מיליון מנויים בתשלום ל-YouTube ו-Google One
-
כל 15 המוצרים של גוגל עם מעל 500 מיליון משתמשים פועלים באמצעות מודלי Gemini
-
Circle to Search נמצא ב-250 מיליון מכשירים – עם עלייה של כמעט 40% בשימוש
-
רכבי Waymo משלימים מעל 250,000 נסיעות בתשלום בשבוע – פי 5 מהשנה שעברה
-
Google Lens מבצע 5 מיליארד חיפושים ויזואליים בחודש מאז אוקטובר