עמית סגל: זמיר החליט אתמול לקדם את גיטלמן, מראשי תנועת אחים לנשק, שהיה חלק ממהלך הסרבנות והודיע ש״לא ישרת בדיקטטורה״. גיטלמן אמור להיות תת אלוף במפקדת זרוע היבשה.
הגבילו לכם את החשבון? כך תקבלו מענה מהיר מוואטסאפ
עדכון חדש בגרסת הבטא של וואטסאפ ל־iOS מאפשר לקבל מענה מהיר מבוסס AI בעת פנייה לתמיכה, גם מחוץ לשעות הפעילות
שירות התמיכה של וואטסאפ עומד להשתדרג בצורה דרמטית, עם שילוב בינה מלאכותית שיאפשר למשתמשים לקבל מענה מהיר, מדויק ונגיש יותר - גם בשעות לא שגרתיות.
במאקו פורסם הדיווח של אתר WABetaInfo, שנחשב למקור מהימן לעדכוני האפליקציה, כי בגרסת הבטא החדשה של וואטסאפ ל־iOS מתווספת תכונה חדשה שנועדה לשפר את חוויית התמיכה - והיא כבר זמינה בחלק מהמכשירים דרך אפליקציית TestFlight.
משתמשים שפונים לתמיכה מתוך האפליקציה יקבלו מענה ראשוני שנכתב על ידי בינה מלאכותית, שמבוסס על טכנולוגיה מאובטחת ונמסר דרך ממשק הצ'אט של וואטסאפ. התהליך פשוט ונוח - אין צורך להקליד שאלה, להסביר את הבעיה או לצרף צילומי מסך. המערכת תספק תגובות אוטומטיות בהתאם לתוכן הפנייה, תוך שמירה על פרטיות המשתמשים. מי שיבחר בכך יוכל בכל שלב לבקש לעבור לנציג אנושי.
למרות שכבר שנים קיימת אפשרות ליצור קשר עם צוות התמיכה מתוך ההגדרות, עד כה התהליך דרש ניסוח ידני של הפנייה ולעיתים גם שליחת קבצים. הפיצ'ר החדש נועד לקצר את הדרך ולהפוך את התמיכה למהירה יותר. במסך "מרכז העזרה" באפליקציה נוסף כפתור חדש בשם "זקוקים לעזרה נוספת? צרו קשר". בלחיצה הראשונה תופיע חלונית הסבר, אך מהפעם השנייה ואילך השיחה עם הצוות תיפתח מיד.
הצ'אט עם צוות וואטסאפ מסומן באייקון אימות כחול - כדי לוודא שהמשתמשים מדברים עם הגורם הרשמי ולא עם מתחזים. המענה מבוסס ה־AI נועד לתת פתרון לשאלות נפוצות, אך במקרה שהתשובה לא מספקת או לא ברורה, תמיד ניתן לעבור לשיחה עם אדם אמיתי.
למי שמעדיף שלא להשתמש באפליקציה, וואטסאפ מציעה גם ערוץ חלופי לפנייה בדוא"ל דרך support@whatsapp.com. המטרה ברורה - שירות מהיר, זמין ואפקטיבי, שמלווה את המשתמשים גם כשהתמיכה האנושית אינה זמינה.
