סוכנות האזרחות וההגירה של ארה"ב מקצרת את תוקף אשרת העבודה למהגרים מ-5 שנים ל-18 חודשים.
בעקבות ההפסדים: זו ההחלטה של ענקית הלואו קוסט
ריינאייר סוגרת את תוכנית PRIME אחרי פחות משנה בלבד, בעקבות הפסדים כספיים שנגרמו מהתוכנית • מנויים קיימים יוכלו להמשיך ליהנות מההטבות עד תום התקופה עבורה שילמו, אך מנויים חדשים לא יתקבלו
חברת הלואו קוסט ריינאייר הודיעה על הפסקת פעילותה של תוכנית הנוסע המתמיד שלה, PRIME, שמונה חודשים בלבד לאחר שהושקה במרץ האחרון.
התוכנית, שהושקה כאפשרות למועדון שנתי בעלות של עד 100 דולרים, נועדה להעניק לחברים מגוון הטבות בטיסות החברה. בין ההטבות שהוצעו נכללו מכירות כרטיסים מוזלים המתקיימות אחת לחודש, אפשרות לבחירת מושבים בחינם וביטוח נסיעות שכלול במחיר הטיסה.
החברה הודיעה לפני יומיים כי היא מפסיקה את פעילות המועדון. ההחלטה התקבלה לאור הפסדים כספיים.
ריינאייר ציינה כי התוכנית, שהושקה בעקבות בקשות לקוחות במשך השנים, רשמה יותר מ-55,000 חברי Prime, שהכניסו למעלה מ-4.4 מיליון יורו בדמי מנוי. עם זאת, החברים ניצלו הטבות והנחות תעריפים בשווי העולה על 6 מיליון יורו, מה שהפך את התוכנית לבלתי רווחית.
בריינאייר הבהירו כי מי שנרשם לתוכנית יוכל לנצל את מלוא ההטבות של החברות עד תום התקופה עבורה שילם, אך לא יתאפשר רישום של מנויים חדשים לתוכנית.
