ליאור באקאלו: רשות מקרקעי ישראל פרסמה לשיווק 11 מגרשים לבניית כ-1,500 יחידות דיור בשכונת "צמרת" החדשה, על חורבות מחנה סירקין בפתח תקווה
השליח אכל את המנה בדרך: וולט ינקטו בצעד משנה מציאות
על רקע שורת אירועים חריגים ותלונות מהציבור וולט מרחיבה את מערך הבטיחות ומאפשרת דיווח מיידי על התנהגות בעייתית של שליחים במרחב הציבורי
חברת המשלוחים וולט הודיעה על השקת קו וואטסאפ ייעודי לדיווח על התנהלות שליחים זאת על רקע מקרים חריגים שפורסמו לאחרונה ועוררו ביקורת ציבורית.
בין היתר נחשפה פרשה שבה שליח וולט אכל הזמנה של לקוח וטען כי עבר תאונה בעוד בפועל תועד אוכל את המנות בגינת ילדים ונמלט מהמקום.
המקרה עורר תגובות רבות לאחר שלקוח שהזמין המבורגר וסלט עוף גילה כי ההזמנה סומנה כמסופקת בעוד בפועל לא הגיעה. בשיחה עם וולט נמסר לו כי השליח עבר תאונה אך בירור עצמאי הוביל לחשיפת האמת ולמציאת שקית המשלוח בפח סמוך. וולט הודיעה לאחר מכן כי סיימה את ההתקשרות עם השליח ופיצתה את הלקוח.
לאחר האירועים החריגים הודיעה החברה על השקת מספר וואטסאפ חדש שיאפשר לכל אדם לדווח בזמן אמת על נהיגה לא בטוחה התנהגות חריגה או אירועים מדאיגים הקשורים לשליחים. הפניות יטופלו על ידי מערך שירות ייעודי והחברה תבחן כל מקרה באמצעות פרטי משלוח מספר תיק שליח או לוחית רישוי.
בוולט מסבירים כי המהלך מצטרף לאמצעי פיקוח קיימים ונועד להנגיש לציבור דרך מהירה וישירה לדיווח. החברה מדגישה כי היא פועלת גם מול המשטרה וגורמי פיקוח עירוניים וכי במקרים חריגים מופסקת ההתקשרות עם שליחים שאינם עומדים בסטנדרטים הנדרשים.
