גאנם איברהים: ראש ממשלת פקיסטן: אפגוש את מוג'תבא ח'אמנאי באיראן בשבוע הבא
משה דוד וייסמאנדל מבצע על הבמה את "כי ימינך"
משה דוד וייסמאנדל בקליפ חדש מתוך מופע הענק בבנייני האומה "כי ימינך" מתוך אלבום הבכורה בקול נעים. על במת 360, בהשתתפות אלפי בני ישיבות. ובניצוחו של יואלי דיקמן
קרדיטים:
הפקה: נטע לוין | לחן: אלי קליין | ניצוח והפקה מוזיקלית: יואלי דיקמן | מקהלה: נשמה
