מבזקים מבזקים + צבע אדום
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 24°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 26°c
אשדוד 26°c
י"א תמוז התשפ"ו | 26.06.2026
תל אביב 26°c
באר שבע 27°c
חיפה 24°c
ירושלים 24°c
בית שמש 24°c
בני ברק 26°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מחבל השליך רימון וחוסל, 4 לוחמים נפצעו בדרום לבנון

קצין לוחם נפצע באורח בינוני וקצין לוחם ושני לוחמים נוספים נפצעו באורח קל בהיתקלות עם מחבל שהשליך לעברם רימון בבית יאחון שבדרום לבנון

מחבל השליך רימון וחוסל, 4 לוחמים נפצעו בדרום לבנון
כוחות צה"ל בלבנון צילום: דובר צה"ל

ארבעה לוחמי גבעתי נפצעו הלילה (בין חמישי לשישי) בהיתקלות עם מחבל חיזבאללה בכפר בית יאהון שבדרום לבנון, בהם פצוע באורח בינוני ושלושה פצועים באורח קל. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

האירוע התרחש אמש בסביבות השעה 22:00 במהלך פעילות מבצעית של צוות קרב חטיבתי 679 במרחב הביטחוני בבית יאהון, מחבל מארגון הטרור חיזבאללה ששהה במבנה השליך רימון לעבר הכוחות.

תוך דקות ספורות, הכוח ירה לעבר המחבל, שחוסל בנקודה. באירוע נפצעו קצין לוחם באורח בינוני וקצין לוחם ושני לוחמים באורח קל. כמו כן, חטיבת האש של אוגדה 91 תקפה בירי ארטילרי וירי מהאוויר לעבר מספר תשתיות טרור במרחב.

לפני שבוע, רס"ל ניר בן ארי, לוחם ביחידת מגלן בן 21 מכרם מהר"ל, נהרג בכפר תיבנית ברכס על טהאר בדרום לבנון. באותו אירוע 13 לוחמים נוספים נפצעו. יום לפני כן, נהרגו ארבעה לוחמי גדוד 52 של השריון, בהם מפקד הגדוד סא"ל דור בן שמחון, סמ"ר יואב קליין, סמ"ר ליאב כבביה וסמ"ר נוה חבשוש.

לבנון חיזבאללה

 צבע אדום

art