נשיא המועצת נפרד מהתלמידים בדרכו למסע: "אל תחוסו עלי"

נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן ארז את מטלטליו ונפרד מתלמידי ישיבת 'פורת יוסף' בדרכו למסע חוצה ישראל לקראת הבחירות לכנסת העשרים ואחת | בבאר שבע ובנתיבות נרשמת דריכות והיערכות שיא למעמדים הגדולים שיתקיימו בראשותו | "צריך לדאוג לקיומו של עולם התורה"

חרדים 3.4.2019 | 19:20

דריכות בדרום חכם שלום כהן במסע חיזוק בקרית גת ואשקלון צילום: יעקב כהן


נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן יצא בדקות האחרונות מהיכל ישיבת פורת יוסף מלווה בעשרות מתלמידיו לקראת תחילת מסע החיזוק ההיסטורי בכל ערי השדה שימשך עד יום הבחירות.

התרגשות והיערכות באזור הדרום לקראת 2 הכינוסים הגדולים שיתקיימו בבאר שבע ונתיבות הערב ואליהם צפויים להגיע אלפים רבים גם מערים נוספות משדרות, אופקים ועוד.

בימים האחרונים הורה נשיא המועצת לאנשי ביתו שברצונו לצאת לעם שבשדות למרות חולשתו הרבה והתבטא בפני מקורביו, "אל תחוסו עליי. צריך לדאוג להמשך קיומו של עולם התורה".

בתחילה יגיע לבאר שבע לקראת השעה 19.00 שם צפויים להתכנס אלפים במרכז הרוחני ׳עוד יוסף חי׳ במרכז באר שבע בהשתתפות רבי יוסף חיים בצרי מחשובי הרבנים והרב ברוך גזהיי מזכה הרבים הגדול.

מודעות ענק מכסים את הלוחות בעיר תחת הכותרת ׳צדיק בא לעיר׳ וההתרגשות בשיאה.

משם ימשיך ראש הישיבה לעיר נתיבות לכנס הענק והמרכזי בבית הכנסת ׳בית בוכריס׳ שם צפויים להשתתף אלפים רבים מבני העיר וכן מהערים הסמוכות בהשתתפות הגאון רבי דנון דנין רב הקהילה, הגה״צ רבי משה אבוחצירא בנו של הבבא ברוך, האדמו״ר רבי יעקב ישראל איפרגן ׳הרנטגן׳ וכן עשרות ראשי כוללים ורבני הקהילות, .

מסעו של ראש הישיבה ימשך מחר בצפון הארץ אליו יגיע עם מסוק מיוחד שהושכר לרגל המסע אשר מזכיר את הימים הגדולים של תנועת ש״ס כשמרן הגר״ע יוסף זצוק״ל יצא עם המסוק המיתולוגי לברך את עם ישראל בערי ישראל.

תלמידיו של ראש הישיבה מספרים כי מחר הוא יערוך תפילה מיוחדת מעל שמי הארץ לטובת עם ישראל. מסוקו של ראש הישיבה ינחת בצפון לקראת הכינוסים הגדולים שיתקיימו בעכו, קריות, נהריה, כרמיאל, רכסים, מגדל העמק, עפולה ויוקנעם.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום