אזולאי: "לפיד רוצה לגזוז את הפאות"

חה"כ ינון אזולאי, השתתף היום (רביעי) בשיעורו השבועי של הרב דניאל זר ובדברים שנשא הזהיר מפני הסכנה ושמה יאיר לפיד: "רוצה לחטוף את פרוסת הילד של הילדים החרדים ולגזוז את הפאות שלהם"

חרדים 4.4.2019 | 00:04

סכנה למהפכת התשובה ינון אזולאי צילום: באדיבות המצלם

 

במהלך שיעורו השבועי של הרב דניאל זר יצא חה"כ ינון אזולאי במתקפה חריפה כנגד יאיר לפיד כאשר הוא התריע מהסכנה במקרה והוא יעלה לשלטון, בהמשך הוא סיפר גם על פעילותו של אביו הרב דוד אזולאי ז"ל.

חה"כ אזולאי, בנו של השר לשעבר דוד אזולאי סיפר בהתרגשות למשתתפים כי בבחירות המוניציפליות האחרונות, השר דרעי חילק את סידור העבודה בערים השונות בין חברי הכנסת וכאשר הוא סיפר זאת לאביו עת היה על ערש דווי, מיד אביו אמר שעם כל מחלתו ויסוריו הוא רוצה להיות חלק והתחיל להרים טלפונים בכדי לשכנע אנשים להצביע עבור תנועת ש"ס.

עוד סיפר כי בעת שחוק המרכולים עלה להצבעה והיה חשש לרוב, "השר דרעי ביקש ממני לבדוק אם אבי יוכל להגיע לכנסת בכדי להצביע בעד החוק הנפיץ" סיפר אזולאי "ניגשתי לאבי שהיה חולה ואמרתי לו זאת, אבי מיד אמר שעל אף חולשתו ויסוריו, הוא מגיע לכנסת להצביע עבור קדושת השבת - והחוק עבר על חודו של קול".

אזולאי סיים את דבריו ותקף בחירפות את לפיד, "חובה על כולנו להתגייס למערכה ולהציל את מדינת ישראל שחלילה לא יעלה לשלטון יאיר לפיד שבעבר כבר ניסה למחוק ולבטל את כל שיעורי התורה ומהפכת התשובה שייסד מרן רבינו עובדיה יוסף".

"יאיר לפיד רוצה לחטוף את פרוסת הילד של הילדים החרדים ולגזוז את הפאות שלהם לפיד רוצה למחוק את כל מהפכת התשובה של מרן עובדיה יוסף זצוק"ל".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום